Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46177
Назва: СТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
Автори: Шерстюк, Роман
Летун, Олександр
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: СТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 124-127.
Конференція/захід: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика
Дата публікації: тра-2024
Дата внесення: 31-лип-2024
Видавництво: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського
УДК: 331.08
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 124-127
Початкова сторінка: 124
Кінцева сторінка: 127
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46177
Перелік літератури: 1. Шерстюк Р. П. Модель управління компетентністю підприємств сфери послуг / Шерстюк Р. П., Летун О. О. // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.; 20 квітня 2023. ‒ Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2023. – Т. 1. – С. 270–273.
2. Шерстюк Р. П. Формування комунікативної компетентності та корпоративної згуртованості працівників сфери послуг / Шерстюк Р. П., Летун О. О., Панченко К. Г. // Наука і молодь в ХХІ сторіччі : матеріали ІХ Міжнар. молодіжної наук.-практ. інтернет-конф. (30 листопада 2023 року). – Полтава : Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023. – С. 512–517.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шерстюк Летун Збірник_Інновації_гостинність_туризм_2024 (1) – копія.pdfСТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ1,73 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора