Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600

Заглавие: Досвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників
Други Заглавия: Experience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators
Автори: Добриденко, Олег
Стрєла, Максим
Dobridenko, Oleg
Strela, Maxim
Affiliation: Державний науково-дослідний інститут авіації, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Добриденко О. Досвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників / Олег Добриденко, Максим Стрєла // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 200–203. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій).
Bibliographic description (International): Dobridenko O., Strela M. (2024) Dosvid vykorystannia ta osoblyvosti zastosuvannia metodyky klasyfikatsii tekhnichnoho stanu aviatsiinoi tekhniky pry vykonanni doslidzhen i robit z prodovzhennia (zbilshennia) resursnykh pokaznykiv [Experience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 200-203 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024
Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024
Conference/Event: Ⅰ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“
Journal/Collection: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“
Дата на Публикуване: 6-Юни-2024
Date of entry: 28-Юни-2024
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 червня 2024 р.
6-7 June 2024
UDC: 629.7.036.34
Ключови Думи: продовження ресурсних показників
літаки тактичної авіації
класифікація технічного стану
continuation of resource indicators
tactical aircraft
classification of technical condition
Number of pages: 4
Page range: 200-203
Start page: 200
End page: 203
Резюме: За часи незалежності України в її державній авіації створено дієву систему підтримання справності авіаційної техніки та її комплектувальних виробів шляхом безпечного продовження (збільшення) ресурсних показників під час виконання ремонтних робіт на авіаційних ремонтних підприємствах. В статті розглянуто авторська методика виконання досліджень щодо визначення можливості продовження (збільшення) ресурсних показників виробам авіаційній техніці, за якими не здійснюється авторський нагляд. Зазначена методика має на озброєнні два основних напрямки: дослідження напружено-деформованого стану та експлуатаційно- статистичні дослідження. Найбільш детально та предметно розглянуто другу частину досліджень (експлуатаційно-статистичних), які складаються з методу кластеризації FOREL-I та статистичного методу розпізнавання образів. Наведено застосування зазначеного методу на п’яти літаках тактичної авіації, на яких виконувався капітальний ремонт та які потребували продовження (збільшення) ресурсних показників
During the time of Ukraine's independence, its state aviation created an effective system for maintaining the serviceability of aviation equipment and its components by safely extending (increasing) resource indicators during repair work at aviation repair enterprises. The article examines the author's method of carrying out research on determining the possibility of extending (increasing) the resource indicators of aircraft products, which are not supervised by the author. The specified technique has two main directions: stress-strain state research and operational-statistical research. The second part of the research (operationalstatistical), which consists of the FOREL-I clustering method and the statistical method of pattern recognition, was considered in the most detailed and objective manner. The application of the specified method on five tactical aviation aircraft, which were overhauled and required an extension (increase) of resource indicators, is presented
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600
ISBN: 978-617-7875-80-1
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.