Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобриденко, Олег
dc.contributor.authorСтрєла, Максим
dc.contributor.authorDobridenko, Oleg
dc.contributor.authorStrela, Maxim
dc.coverage.temporal6-7 червня 2024 р.
dc.coverage.temporal6-7 June 2024
dc.date.accessioned2024-06-28T15:31:57Z-
dc.date.available2024-06-28T15:31:57Z-
dc.date.created2024-06-06
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifier.citationДобриденко О. Досвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників / Олег Добриденко, Максим Стрєла // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 200–203. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій).
dc.identifier.isbn978-617-7875-80-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600-
dc.description.abstractЗа часи незалежності України в її державній авіації створено дієву систему підтримання справності авіаційної техніки та її комплектувальних виробів шляхом безпечного продовження (збільшення) ресурсних показників під час виконання ремонтних робіт на авіаційних ремонтних підприємствах. В статті розглянуто авторська методика виконання досліджень щодо визначення можливості продовження (збільшення) ресурсних показників виробам авіаційній техніці, за якими не здійснюється авторський нагляд. Зазначена методика має на озброєнні два основних напрямки: дослідження напружено-деформованого стану та експлуатаційно- статистичні дослідження. Найбільш детально та предметно розглянуто другу частину досліджень (експлуатаційно-статистичних), які складаються з методу кластеризації FOREL-I та статистичного методу розпізнавання образів. Наведено застосування зазначеного методу на п’яти літаках тактичної авіації, на яких виконувався капітальний ремонт та які потребували продовження (збільшення) ресурсних показників
dc.description.abstractDuring the time of Ukraine's independence, its state aviation created an effective system for maintaining the serviceability of aviation equipment and its components by safely extending (increasing) resource indicators during repair work at aviation repair enterprises. The article examines the author's method of carrying out research on determining the possibility of extending (increasing) the resource indicators of aircraft products, which are not supervised by the author. The specified technique has two main directions: stress-strain state research and operational-statistical research. The second part of the research (operationalstatistical), which consists of the FOREL-I clustering method and the statistical method of pattern recognition, was considered in the most detailed and objective manner. The application of the specified method on five tactical aviation aircraft, which were overhauled and required an extension (increase) of resource indicators, is presented
dc.format.extent200-203
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024
dc.subjectпродовження ресурсних показників
dc.subjectлітаки тактичної авіації
dc.subjectкласифікація технічного стану
dc.subjectcontinuation of resource indicators
dc.subjecttactical aircraft
dc.subjectclassification of technical condition
dc.titleДосвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників
dc.title.alternativeExperience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc629.7.036.34
dc.identifier.citationenDobridenko O., Strela M. (2024) Dosvid vykorystannia ta osoblyvosti zastosuvannia metodyky klasyfikatsii tekhnichnoho stanu aviatsiinoi tekhniky pry vykonanni doslidzhen i robit z prodovzhennia (zbilshennia) resursnykh pokaznykiv [Experience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 200-203 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationДержавний науково-дослідний інститут авіації, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“
dc.citation.spage200
dc.citation.epage203
dc.citation.conferenceⅠ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“
Розташовується у зібраннях:І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.