Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600

Назва: Досвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників
Інші назви: Experience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators
Автори: Добриденко, Олег
Стрєла, Максим
Dobridenko, Oleg
Strela, Maxim
Приналежність: Державний науково-дослідний інститут авіації, Україна
Бібліографічний опис: Добриденко О. Досвід використання та особливості застосування методики класифікації технічного стану авіаційної техніки при виконанні досліджень і робіт з продовження (збільшення) ресурсних показників / Олег Добриденко, Максим Стрєла // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 200–203. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій).
Bibliographic description: Dobridenko O., Strela M. (2024) Dosvid vykorystannia ta osoblyvosti zastosuvannia metodyky klasyfikatsii tekhnichnoho stanu aviatsiinoi tekhniky pry vykonanni doslidzhen i robit z prodovzhennia (zbilshennia) resursnykh pokaznykiv [Experience of using and features of application of the method of classification of the technical condition of aviation equipment when performing research and work on continuation (increasing) of resource indicators]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 200-203 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024
Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024
Конференція/захід: Ⅰ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“
Дата публікації: 6-чер-2024
Дата внесення: 28-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 червня 2024 р.
6-7 June 2024
УДК: 629.7.036.34
Теми: продовження ресурсних показників
літаки тактичної авіації
класифікація технічного стану
continuation of resource indicators
tactical aircraft
classification of technical condition
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 200-203
Початкова сторінка: 200
Кінцева сторінка: 203
Короткий огляд (реферат): За часи незалежності України в її державній авіації створено дієву систему підтримання справності авіаційної техніки та її комплектувальних виробів шляхом безпечного продовження (збільшення) ресурсних показників під час виконання ремонтних робіт на авіаційних ремонтних підприємствах. В статті розглянуто авторська методика виконання досліджень щодо визначення можливості продовження (збільшення) ресурсних показників виробам авіаційній техніці, за якими не здійснюється авторський нагляд. Зазначена методика має на озброєнні два основних напрямки: дослідження напружено-деформованого стану та експлуатаційно- статистичні дослідження. Найбільш детально та предметно розглянуто другу частину досліджень (експлуатаційно-статистичних), які складаються з методу кластеризації FOREL-I та статистичного методу розпізнавання образів. Наведено застосування зазначеного методу на п’яти літаках тактичної авіації, на яких виконувався капітальний ремонт та які потребували продовження (збільшення) ресурсних показників
During the time of Ukraine's independence, its state aviation created an effective system for maintaining the serviceability of aviation equipment and its components by safely extending (increasing) resource indicators during repair work at aviation repair enterprises. The article examines the author's method of carrying out research on determining the possibility of extending (increasing) the resource indicators of aircraft products, which are not supervised by the author. The specified technique has two main directions: stress-strain state research and operational-statistical research. The second part of the research (operationalstatistical), which consists of the FOREL-I clustering method and the statistical method of pattern recognition, was considered in the most detailed and objective manner. The application of the specified method on five tactical aviation aircraft, which were overhauled and required an extension (increase) of resource indicators, is presented
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45600
ISBN: 978-617-7875-80-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.