Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587

Назва: Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації
Інші назви: Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions
Автори: Карпінос, Борис
Бологін, Андрій
Ковель, Петро
Нагорний, Леонід
Karpinos, Boris
Bolohin, Andrii
Kovel, Petro
Nagirniy, Leonid
Приналежність: Інститут проблем міцності імені Г.С. Писаренка НАН України, Україна
Державний науково-дослідний інститут авіації, Україна
Бібліографічний опис: Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації / Борис Карпінос, Андрій Бологін, Петро Ковель, Леонід Нагорний // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 156–158. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій).
Bibliographic description: Karpinos B., Bolohin A., Kovel P., Nagirniy L. (2024) Osoblyvosti napruzhenoho stanu sylovoho elementu helikoptera z urakhuvanniam realnykh umov ekspluatatsii [Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 156-158 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024
Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024
Конференція/захід: Ⅰ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“
Дата публікації: 6-чер-2024
Дата внесення: 28-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 червня 2024 р.
6-7 June 2024
УДК: 629.7.036.34
Теми: напружений стан
силовий елемент гелікоптера
автомат перекосу
комп’ютерне моделювання
міцність
ресурс
продовження показників
допуск до експлуатації
stressed state
helicopter power element
skewing machine
computer modeling
strength
service life
extension of performance
approval for operation
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 156-158
Початкова сторінка: 156
Кінцева сторінка: 158
Короткий огляд (реферат): Виконано комп’ютерне моделювання напруженого стану важеля автомату і перекосу лопаті несучого гвинта транспортного гелікоптера з урахуванням показників навантаження за час польоту. Визначено значення напружень в небезпечних зонах, їх розміри і розташування. Аналіз напруженого стану дозволив підвищити коректність та достовірність прийняття рішень стосовно продовження ресурсу силового елементу гелікоптера та конкретизувати вимоги допуску до подальшої його експлуатації
A computer simulation of the stress state of the machine lever and the skew of the carrier blade of the transport helicopter was carried out, taking into account the load indicators during the flight. The values of stresses in dangerous zones, their sizes and location are determined. The analysis of the stressed state made it possible to increase the correctness and reliability of decision-making regarding the continuation of the indicators of the resource of the helicopter's power element and specify the requirements for admission to its further operation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587
ISBN: 978-617-7875-80-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.