Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587

Tytuł: Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації
Inne tytuły: Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions
Authors: Карпінос, Борис
Бологін, Андрій
Ковель, Петро
Нагорний, Леонід
Karpinos, Boris
Bolohin, Andrii
Kovel, Petro
Nagirniy, Leonid
Affiliation: Інститут проблем міцності імені Г.С. Писаренка НАН України, Україна
Державний науково-дослідний інститут авіації, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації / Борис Карпінос, Андрій Бологін, Петро Ковель, Леонід Нагорний // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 156–158. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій).
Bibliographic description (International): Karpinos B., Bolohin A., Kovel P., Nagirniy L. (2024) Osoblyvosti napruzhenoho stanu sylovoho elementu helikoptera z urakhuvanniam realnykh umov ekspluatatsii [Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 156-158 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024
Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅰ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“
Data wydania: 6-cze-2024
Date of entry: 28-cze-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 6-7 червня 2024 р.
6-7 June 2024
UDC: 629.7.036.34
Słowa kluczowe: напружений стан
силовий елемент гелікоптера
автомат перекосу
комп’ютерне моделювання
міцність
ресурс
продовження показників
допуск до експлуатації
stressed state
helicopter power element
skewing machine
computer modeling
strength
service life
extension of performance
approval for operation
Strony: 3
Zakres stron: 156-158
Główna strona: 156
Strona końcowa: 158
Abstract: Виконано комп’ютерне моделювання напруженого стану важеля автомату і перекосу лопаті несучого гвинта транспортного гелікоптера з урахуванням показників навантаження за час польоту. Визначено значення напружень в небезпечних зонах, їх розміри і розташування. Аналіз напруженого стану дозволив підвищити коректність та достовірність прийняття рішень стосовно продовження ресурсу силового елементу гелікоптера та конкретизувати вимоги допуску до подальшої його експлуатації
A computer simulation of the stress state of the machine lever and the skew of the carrier blade of the transport helicopter was carried out, taking into account the load indicators during the flight. The values of stresses in dangerous zones, their sizes and location are determined. The analysis of the stressed state made it possible to increase the correctness and reliability of decision-making regarding the continuation of the indicators of the resource of the helicopter's power element and specify the requirements for admission to its further operation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587
ISBN: 978-617-7875-80-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi