霂瑞霂��撘����迨��辣:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587
Title: | Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації |
Other Titles: | Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions |
Authors: | Карпінос, Борис Бологін, Андрій Ковель, Петро Нагорний, Леонід Karpinos, Boris Bolohin, Andrii Kovel, Petro Nagirniy, Leonid |
Affiliation: | Інститут проблем міцності імені Г.С. Писаренка НАН України, Україна Державний науково-дослідний інститут авіації, Україна |
Bibliographic description (Ukraine): | Особливості напруженого стану силового елементу гелікоптера з урахуванням реальних умов експлуатації / Борис Карпінос, Андрій Бологін, Петро Ковель, Леонід Нагорний // Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 6-7 червня 2024 р. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 156–158. — (Механіка руйнування матеріалів і конструкцій). |
Bibliographic description (International): | Karpinos B., Bolohin A., Kovel P., Nagirniy L. (2024) Osoblyvosti napruzhenoho stanu sylovoho elementu helikoptera z urakhuvanniam realnykh umov ekspluatatsii [Peculiarities of the stressed state of the helicopter power element under extreme operating conditions]. Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics" (Tern., 6-7 June 2024), pp. 156-158 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“, 2024 Proceeding of Ⅰ-st International Conference "Applied Mechanics", 2024 |
Conference/Event: | Ⅰ Міжнародна науково-технічна конференція „Прикладна механіка“ |
Journal/Collection: | Матеріали Ⅰ Міжнародної науково-технічної конференції „Прикладна механіка“ |
Issue Date: | 6-六月-2024 |
Date of entry: | 28-六月-2024 |
Publisher: | ТНТУ TNTU |
Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
Temporal Coverage: | 6-7 червня 2024 р. 6-7 June 2024 |
UDC: | 629.7.036.34 |
Keywords: | напружений стан силовий елемент гелікоптера автомат перекосу комп’ютерне моделювання міцність ресурс продовження показників допуск до експлуатації stressed state helicopter power element skewing machine computer modeling strength service life extension of performance approval for operation |
Number of pages: | 3 |
Page range: | 156-158 |
Start page: | 156 |
End page: | 158 |
Abstract: | Виконано комп’ютерне моделювання напруженого стану важеля автомату і перекосу лопаті несучого гвинта транспортного гелікоптера з урахуванням показників
навантаження за час польоту. Визначено значення напружень в небезпечних зонах, їх розміри і розташування. Аналіз напруженого стану дозволив підвищити коректність та
достовірність прийняття рішень стосовно продовження ресурсу силового елементу гелікоптера та конкретизувати вимоги допуску до подальшої його експлуатації A computer simulation of the stress state of the machine lever and the skew of the carrier blade of the transport helicopter was carried out, taking into account the load indicators during the flight. The values of stresses in dangerous zones, their sizes and location are determined. The analysis of the stressed state made it possible to increase the correctness and reliability of decision-making regarding the continuation of the indicators of the resource of the helicopter's power element and specify the requirements for admission to its further operation |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45587 |
ISBN: | 978-617-7875-80-1 |
Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 |
Content type: | Conference Abstract |
�蝷箔����: | І Міжнародна науково-технічна конференція "Прикладна механіка" присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Ч.В. Пульки (2024) |
��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� | ��膩 | 憭批�� | �撘� | |
---|---|---|---|---|
AM_2024_Karpinos_B-Peculiarities_of_the_stressed_156-158.pdf | 934,22 kB | Adobe PDF | 璉�閫�/撘�� | |
AM_2024_Karpinos_B-Peculiarities_of_the_stressed_156-158.djvu | 226,8 kB | DjVu | 璉�閫�/撘�� | |
AM_2024_Karpinos_B-Peculiarities_of_the_stressed_156-158__COVER.png | 477,22 kB | image/png | 璉�閫�/撘�� |
�DSpace銝剜�������★��������雿��.