Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075

Başlık: Актуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти
Diğer Başlıklar: Current problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education
Yazarlar: Коврига, Д.
Kovryga, D.
Affiliation: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vinnichenko
Bibliographic description (Ukraine): Коврига Д. Актуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти / Коврига Д. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 167–169. — (Природничі науки).
Bibliographic description (International): Kovryga D. (2024) Aktualni problemy metodyky navchannia fizyky, khimii ta biolohii na suchasnomu etapi rozvytku pryrodnychoi osvity [Current problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 167-169 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
Conference/Event: Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Yayın Tarihi: 25-Nis-2024
Date of entry: 4-Haz-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2024 року
25-26 April 2024
Supervisor: Трифонова, О. М.
Trifonova, O. M.
UDC: 621.326
Anahtar kelimeler: природничі науки
інтерактивні технології
natural sciences
interactive technologies
Number of pages: 3
Page range: 167-169
Start page: 167
End page: 169
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
References (Ukraine): 1. Боднар Н. Як активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках біології. Біологія і хімія в рідній школі. 2014. № 5. С. 23–25
2. Бухлова Н.В. Особливості формування самоосвітньої компетентності учнів/Н.В.Бухлова, О.А.Тенінчева//Педагогічна скарбниця Донеччини. – 2004.-№2. – с.33-35
3. Вишневський, Омелян Іванович. Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навч. посіб. / Омелян Вишневський. – Вид. 2-ге, доопрац. і доп. – Дрогобич: Коло, 2006. – 326 с.
4. Демидюк С. Г., Грицай Н. Б. Методика організації групової роботи учнів на уроках з природничих предметів. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 317–318. Дрогобич : Коло, 2006. – 326 с.
5. Квардіціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя. «Управління школою», № 13,2006 р.
6. Коврига Д.Ю., Трифонова О.М. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизму. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67.
7. Непорожня Л.В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики : методичний посібник . К. : ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. –204с.
8. Пінчук О.П. Предметна компетентність з фізики у системі спеціальних компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів / О.П. Пінчук // Зб. наук. праць Кам‘янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам‘янець-Подільський: Кам‘янець-Подільського національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. – С. 165-167.
9. Садовий М.І., Вовкотруб В.П., Трифонова О.М. Вибрані питання загальної методики навчання фізики: навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 252 с.
References (International): 1. Bodnar N. Yak aktyvizuvaty piznavalnu diialnist uchniv na urokakh biolohii. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli. 2014. No 5. P. 23–25
2. Bukhlova N.V. Osoblyvosti formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti uchniv/N.V.Bukhlova, O.A.Tenincheva//Pedahohichna skarbnytsia Donechchyny, 2004.-No 2, P.33-35
3. Vyshnevskyi, Omelian Ivanovych. Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky : tutorial, Omelian Vyshnevskyi, Vyd. 2-he, dooprats. i dop, Drohobych: Kolo, 2006, 326 p.
4. Demydiuk S. H., Hrytsai N. B. Metodyka orhanizatsii hrupovoi roboty uchniv na urokakh z pryrodnychykh predmetiv. Kompleksnyi pidkhid do modernizatsii nauky: metody, modeli ta multydystsyplinarnist: materialy II Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, m. Chernivtsi, 26 serpnia, 2022 y. Vinnytsia: Yevropeiska naukova platforma, 2022. P. 317–318. Drohobych : Kolo, 2006, 326 p.
5. Kvarditsius L.V. Profesiina samoosvita vchytelia. "Upravlinnia shkoloiu", No 13,2006 r.
6. Kovryha D.Yu., Tryfonova O.M. Systema domashnikh doslidiv z elektryky ta mahnetyzmu. Tekhnolohichna ta profesiina osvita: Vseukr. zb. nauk. pr. stud., aspir., vykl. i vchyteliv zakl. zah. seredn. osv., by gen. ed., M.I. Sadovoho, O.M. Shchyrbula. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 2021. Iss. 7. P. 62–67.
7. Neporozhnia L.V. Formuvannia pryrodnycho-naukovoi kompetentnosti starshoklasnykiv u protsesi navchannia fizyky : metodychnyi posibnyk . K. : TOV "KONVI PRINT", 2018. –204p.
8. Pinchuk O.P. Predmetna kompetentnist z fizyky u systemi spetsialnykh kompetentnostei uchniv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv, O.P. Pinchuk, Zb. nauk. prats Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, [redkol., P.S. Atamanchuk (holova, nauk. red.) and other], Kam‘yanets-Podilskyi: Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnyi universytet imeni Ivana Ohiienka, 2011, Iss. 17: Innovatsiini tekhnolohii upravlinnia kompetentnisno-svitohliadnym stanovlenniam uchytelia: fizyka, tekhnolohii, astronomiia, P. 165-167.
9. Sadovyi M.I., Vovkotrub V.P., Tryfonova O.M. Vybrani pytannia zahalnoi metodyky navchannia fizyky: navchalnyi posibnyk [dlia stud. f.-m. fak. vyshch. ped. navch. zakl.] – Kirovohrad: PP "Tsentr operatyvnoi polihrafii "Avanhard", 2013, 252 p.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.