Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТрифонова, О. М.
dc.contributor.advisorTrifonova, O. M.
dc.contributor.authorКоврига, Д.
dc.contributor.authorKovryga, D.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2024 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2024
dc.date.accessioned2024-06-04T07:04:57Z-
dc.date.available2024-06-04T07:04:57Z-
dc.date.created2024-04-25
dc.date.issued2024-04-25
dc.identifier.citationКоврига Д. Актуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти / Коврига Д. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 167–169. — (Природничі науки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075-
dc.format.extent167-169
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
dc.subjectприродничі науки
dc.subjectінтерактивні технології
dc.subjectnatural sciences
dc.subjectinteractive technologies
dc.titleАктуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти
dc.title.alternativeCurrent problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc621.326
dc.relation.references1. Боднар Н. Як активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках біології. Біологія і хімія в рідній школі. 2014. № 5. С. 23–25
dc.relation.references2. Бухлова Н.В. Особливості формування самоосвітньої компетентності учнів/Н.В.Бухлова, О.А.Тенінчева//Педагогічна скарбниця Донеччини. – 2004.-№2. – с.33-35
dc.relation.references3. Вишневський, Омелян Іванович. Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навч. посіб. / Омелян Вишневський. – Вид. 2-ге, доопрац. і доп. – Дрогобич: Коло, 2006. – 326 с.
dc.relation.references4. Демидюк С. Г., Грицай Н. Б. Методика організації групової роботи учнів на уроках з природничих предметів. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 317–318. Дрогобич : Коло, 2006. – 326 с.
dc.relation.references5. Квардіціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя. «Управління школою», № 13,2006 р.
dc.relation.references6. Коврига Д.Ю., Трифонова О.М. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизму. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67.
dc.relation.references7. Непорожня Л.В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики : методичний посібник . К. : ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. –204с.
dc.relation.references8. Пінчук О.П. Предметна компетентність з фізики у системі спеціальних компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів / О.П. Пінчук // Зб. наук. праць Кам‘янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам‘янець-Подільський: Кам‘янець-Подільського національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. – С. 165-167.
dc.relation.references9. Садовий М.І., Вовкотруб В.П., Трифонова О.М. Вибрані питання загальної методики навчання фізики: навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 252 с.
dc.relation.referencesen1. Bodnar N. Yak aktyvizuvaty piznavalnu diialnist uchniv na urokakh biolohii. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli. 2014. No 5. P. 23–25
dc.relation.referencesen2. Bukhlova N.V. Osoblyvosti formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti uchniv/N.V.Bukhlova, O.A.Tenincheva//Pedahohichna skarbnytsia Donechchyny, 2004.-No 2, P.33-35
dc.relation.referencesen3. Vyshnevskyi, Omelian Ivanovych. Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky : tutorial, Omelian Vyshnevskyi, Vyd. 2-he, dooprats. i dop, Drohobych: Kolo, 2006, 326 p.
dc.relation.referencesen4. Demydiuk S. H., Hrytsai N. B. Metodyka orhanizatsii hrupovoi roboty uchniv na urokakh z pryrodnychykh predmetiv. Kompleksnyi pidkhid do modernizatsii nauky: metody, modeli ta multydystsyplinarnist: materialy II Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, m. Chernivtsi, 26 serpnia, 2022 y. Vinnytsia: Yevropeiska naukova platforma, 2022. P. 317–318. Drohobych : Kolo, 2006, 326 p.
dc.relation.referencesen5. Kvarditsius L.V. Profesiina samoosvita vchytelia. "Upravlinnia shkoloiu", No 13,2006 r.
dc.relation.referencesen6. Kovryha D.Yu., Tryfonova O.M. Systema domashnikh doslidiv z elektryky ta mahnetyzmu. Tekhnolohichna ta profesiina osvita: Vseukr. zb. nauk. pr. stud., aspir., vykl. i vchyteliv zakl. zah. seredn. osv., by gen. ed., M.I. Sadovoho, O.M. Shchyrbula. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 2021. Iss. 7. P. 62–67.
dc.relation.referencesen7. Neporozhnia L.V. Formuvannia pryrodnycho-naukovoi kompetentnosti starshoklasnykiv u protsesi navchannia fizyky : metodychnyi posibnyk . K. : TOV "KONVI PRINT", 2018. –204p.
dc.relation.referencesen8. Pinchuk O.P. Predmetna kompetentnist z fizyky u systemi spetsialnykh kompetentnostei uchniv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv, O.P. Pinchuk, Zb. nauk. prats Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, [redkol., P.S. Atamanchuk (holova, nauk. red.) and other], Kam‘yanets-Podilskyi: Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnyi universytet imeni Ivana Ohiienka, 2011, Iss. 17: Innovatsiini tekhnolohii upravlinnia kompetentnisno-svitohliadnym stanovlenniam uchytelia: fizyka, tekhnolohii, astronomiia, P. 165-167.
dc.relation.referencesen9. Sadovyi M.I., Vovkotrub V.P., Tryfonova O.M. Vybrani pytannia zahalnoi metodyky navchannia fizyky: navchalnyi posibnyk [dlia stud. f.-m. fak. vyshch. ped. navch. zakl.] – Kirovohrad: PP "Tsentr operatyvnoi polihrafii "Avanhard", 2013, 252 p.
dc.identifier.citationenKovryga D. (2024) Aktualni problemy metodyky navchannia fizyky, khimii ta biolohii na suchasnomu etapi rozvytku pryrodnychoi osvity [Current problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 167-169 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЦентральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
dc.contributor.affiliationCentral Ukrainian State University named after Volodymyr Vinnichenko
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage167
dc.citation.epage169
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.