Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075
Titulua: | Актуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти |
Beste titulu batzuk: | Current problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education |
Egilea: | Коврига, Д. Kovryga, D. |
Affiliation: | Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vinnichenko |
Bibliographic description (Ukraine): | Коврига Д. Актуальні проблеми методики навчання фізики, хімії та біології на сучасному етапі розвитку природничої освіти / Коврига Д. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 167–169. — (Природничі науки). |
Bibliographic description (International): | Kovryga D. (2024) Aktualni problemy metodyky navchannia fizyky, khimii ta biolohii na suchasnomu etapi rozvytku pryrodnychoi osvity [Current problems of teaching methods of physics, chemistry and biology at the current stage of the development of science education]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 167-169 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024 Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024 |
Conference/Event: | Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ |
Journal/Collection: | Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ |
Gordailuaren-data: | 25-Apr-2024 |
Date of entry: | 4-Jun-2024 |
Argitalpen: | ТНТУ TNTU |
Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
Temporal Coverage: | 25-26 квітня 2024 року 25-26 April 2024 |
Supervisor: | Трифонова, О. М. Trifonova, O. M. |
UDC: | 621.326 |
Gako-hitzak: | природничі науки інтерактивні технології natural sciences interactive technologies |
Number of pages: | 3 |
Page range: | 167-169 |
Start page: | 167 |
End page: | 169 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45075 |
Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 |
References (Ukraine): | 1. Боднар Н. Як активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках біології. Біологія і хімія в рідній школі. 2014. № 5. С. 23–25 2. Бухлова Н.В. Особливості формування самоосвітньої компетентності учнів/Н.В.Бухлова, О.А.Тенінчева//Педагогічна скарбниця Донеччини. – 2004.-№2. – с.33-35 3. Вишневський, Омелян Іванович. Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навч. посіб. / Омелян Вишневський. – Вид. 2-ге, доопрац. і доп. – Дрогобич: Коло, 2006. – 326 с. 4. Демидюк С. Г., Грицай Н. Б. Методика організації групової роботи учнів на уроках з природничих предметів. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 317–318. Дрогобич : Коло, 2006. – 326 с. 5. Квардіціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя. «Управління школою», № 13,2006 р. 6. Коврига Д.Ю., Трифонова О.М. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизму. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67. 7. Непорожня Л.В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики : методичний посібник . К. : ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. –204с. 8. Пінчук О.П. Предметна компетентність з фізики у системі спеціальних компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів / О.П. Пінчук // Зб. наук. праць Кам‘янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам‘янець-Подільський: Кам‘янець-Подільського національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. – С. 165-167. 9. Садовий М.І., Вовкотруб В.П., Трифонова О.М. Вибрані питання загальної методики навчання фізики: навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 252 с. |
References (International): | 1. Bodnar N. Yak aktyvizuvaty piznavalnu diialnist uchniv na urokakh biolohii. Biolohiia i khimiia v ridnii shkoli. 2014. No 5. P. 23–25 2. Bukhlova N.V. Osoblyvosti formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti uchniv/N.V.Bukhlova, O.A.Tenincheva//Pedahohichna skarbnytsia Donechchyny, 2004.-No 2, P.33-35 3. Vyshnevskyi, Omelian Ivanovych. Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky : tutorial, Omelian Vyshnevskyi, Vyd. 2-he, dooprats. i dop, Drohobych: Kolo, 2006, 326 p. 4. Demydiuk S. H., Hrytsai N. B. Metodyka orhanizatsii hrupovoi roboty uchniv na urokakh z pryrodnychykh predmetiv. Kompleksnyi pidkhid do modernizatsii nauky: metody, modeli ta multydystsyplinarnist: materialy II Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, m. Chernivtsi, 26 serpnia, 2022 y. Vinnytsia: Yevropeiska naukova platforma, 2022. P. 317–318. Drohobych : Kolo, 2006, 326 p. 5. Kvarditsius L.V. Profesiina samoosvita vchytelia. "Upravlinnia shkoloiu", No 13,2006 r. 6. Kovryha D.Yu., Tryfonova O.M. Systema domashnikh doslidiv z elektryky ta mahnetyzmu. Tekhnolohichna ta profesiina osvita: Vseukr. zb. nauk. pr. stud., aspir., vykl. i vchyteliv zakl. zah. seredn. osv., by gen. ed., M.I. Sadovoho, O.M. Shchyrbula. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 2021. Iss. 7. P. 62–67. 7. Neporozhnia L.V. Formuvannia pryrodnycho-naukovoi kompetentnosti starshoklasnykiv u protsesi navchannia fizyky : metodychnyi posibnyk . K. : TOV "KONVI PRINT", 2018. –204p. 8. Pinchuk O.P. Predmetna kompetentnist z fizyky u systemi spetsialnykh kompetentnostei uchniv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv, O.P. Pinchuk, Zb. nauk. prats Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, [redkol., P.S. Atamanchuk (holova, nauk. red.) and other], Kam‘yanets-Podilskyi: Kam‘yanets-Podilskoho natsionalnyi universytet imeni Ivana Ohiienka, 2011, Iss. 17: Innovatsiini tekhnolohii upravlinnia kompetentnisno-svitohliadnym stanovlenniam uchytelia: fizyka, tekhnolohii, astronomiia, P. 165-167. 9. Sadovyi M.I., Vovkotrub V.P., Tryfonova O.M. Vybrani pytannia zahalnoi metodyky navchannia fizyky: navchalnyi posibnyk [dlia stud. f.-m. fak. vyshch. ped. navch. zakl.] – Kirovohrad: PP "Tsentr operatyvnoi polihrafii "Avanhard", 2013, 252 p. |
Content type: | Conference Abstract |
Bildumetan azaltzen da: | Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024) |
Item honetako fitxategiak:
Fitxategia | Deskribapena | Tamaina | Formatua | |
---|---|---|---|---|
VII_MCNTK_2024_Kovryga_D-Current_problems_of_teaching_167-169.pdf | 645,58 kB | Adobe PDF | Bistaratu/Ireki | |
VII_MCNTK_2024_Kovryga_D-Current_problems_of_teaching_167-169.djvu | 45,14 kB | DjVu | Bistaratu/Ireki | |
VII_MCNTK_2024_Kovryga_D-Current_problems_of_teaching_167-169__COVER.png | 381,37 kB | image/png | Bistaratu/Ireki |
DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.