Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44874

Назва: Концептуальні засади формування маркетингової стратегії в закладах індустрії гостинності
Інші назви: Conceptual principles of formation marketing strategies in hospitality industry institutions
Автори: Сінякова, А.
Sinyakova, A.
Приналежність: Вінницького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету
Vinnytsia Institute of Trade and Economics of State University of Trade and Economics
Бібліографічний опис: Сінякова А. Концептуальні засади формування маркетингової стратегії в закладах індустрії гостинності / Сінякова А. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 193–194. — (Сфера обслуговування).
Bibliographic description: Sinyakova A. (2024) Kontseptualni zasady formuvannia marketynhovoi stratehii v zakladakh industrii hostynnosti [Conceptual principles of formation marketing strategies in hospitality industry institutions]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 193-194 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 25-кві-2024
Дата внесення: 4-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2024 року
25-26 April 2024
Науковий керівник: Рябенька, М. О.
Riabenka, M.
УДК: 338.487
640.4
Теми: стратегія
маркетингова стратегія
індустрія гостинності
strategy
marketing strategy
hospitality industry
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 193-194
Початкова сторінка: 193
Кінцева сторінка: 194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44874
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Барна М. Ю., Гліненко Л. К., Дайновський Ю. А. Маркетингові дослідження у сфері готельно-ресторанного і туристичного бізнесу: проблеми і недоліки. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2021. Вип. 1. С. 5-17.
2. Котлер Ф., Г. Армстронг. Основи маркетингу. 5е вид.: пер. зангл. Київ: Диалектика, 2020. 880 с.
3. Стамат В. М., Скорук А. Ю. Сегментація цільової аудиторії як важливий етап маркетингу на ринку готельно-ресторанного бізнесу. Modern Economics. 2022. № 35(2022). С. 112-117.
4. Цвілий С. М., Кукліна Т. С., Зайцева В. М. Маркетинг в готельно-ресторанному господарстві: навчальний посібник. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. 260 с.
References: 1. Barna M. Yu., Hlinenko L. K., Dainovskyi Yu. A. Marketynhovi doslidzhennia u sferi hotelno-restorannoho i turystychnoho biznesu: problemy i nedoliky. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi. 2021. Iss. 1. P. 5-17.
2. Kotler F., H. Armstronh. Osnovy marketynhu. 5e vyd., per. zanhl. Kyiv: Dyalektyka, 2020. 880 p.
3. Stamat V. M., Skoruk A. Yu. Sehmentatsiia tsilovoi audytorii yak vazhlyvyi etap marketynhu na rynku hotelno-restorannoho biznesu. Modern Economics. 2022. No 35(2022). P. 112-117.
4. Tsvilyi S. M., Kuklina T. S., Zaitseva V. M. Marketynh v hotelno-restorannomu hospodarstvi: navchalnyi posibnyk. Zaporizhzhia: NU "Zaporizka politekhnika", 2023. 260 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.