Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44874

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРябенька, М. О.
dc.contributor.advisorRiabenka, M.
dc.contributor.authorСінякова, А.
dc.contributor.authorSinyakova, A.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2024 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2024
dc.date.accessioned2024-06-04T07:04:38Z-
dc.date.available2024-06-04T07:04:38Z-
dc.date.created2024-04-25
dc.date.issued2024-04-25
dc.identifier.citationСінякова А. Концептуальні засади формування маркетингової стратегії в закладах індустрії гостинності / Сінякова А. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 193–194. — (Сфера обслуговування).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44874-
dc.format.extent193-194
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
dc.subjectстратегія
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.subjectіндустрія гостинності
dc.subjectstrategy
dc.subjectmarketing strategy
dc.subjecthospitality industry
dc.titleКонцептуальні засади формування маркетингової стратегії в закладах індустрії гостинності
dc.title.alternativeConceptual principles of formation marketing strategies in hospitality industry institutions
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.487
dc.subject.udc640.4
dc.relation.references1. Барна М. Ю., Гліненко Л. К., Дайновський Ю. А. Маркетингові дослідження у сфері готельно-ресторанного і туристичного бізнесу: проблеми і недоліки. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2021. Вип. 1. С. 5-17.
dc.relation.references2. Котлер Ф., Г. Армстронг. Основи маркетингу. 5е вид.: пер. зангл. Київ: Диалектика, 2020. 880 с.
dc.relation.references3. Стамат В. М., Скорук А. Ю. Сегментація цільової аудиторії як важливий етап маркетингу на ринку готельно-ресторанного бізнесу. Modern Economics. 2022. № 35(2022). С. 112-117.
dc.relation.references4. Цвілий С. М., Кукліна Т. С., Зайцева В. М. Маркетинг в готельно-ресторанному господарстві: навчальний посібник. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. 260 с.
dc.relation.referencesen1. Barna M. Yu., Hlinenko L. K., Dainovskyi Yu. A. Marketynhovi doslidzhennia u sferi hotelno-restorannoho i turystychnoho biznesu: problemy i nedoliky. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi. 2021. Iss. 1. P. 5-17.
dc.relation.referencesen2. Kotler F., H. Armstronh. Osnovy marketynhu. 5e vyd., per. zanhl. Kyiv: Dyalektyka, 2020. 880 p.
dc.relation.referencesen3. Stamat V. M., Skoruk A. Yu. Sehmentatsiia tsilovoi audytorii yak vazhlyvyi etap marketynhu na rynku hotelno-restorannoho biznesu. Modern Economics. 2022. No 35(2022). P. 112-117.
dc.relation.referencesen4. Tsvilyi S. M., Kuklina T. S., Zaitseva V. M. Marketynh v hotelno-restorannomu hospodarstvi: navchalnyi posibnyk. Zaporizhzhia: NU "Zaporizka politekhnika", 2023. 260 p.
dc.identifier.citationenSinyakova A. (2024) Kontseptualni zasady formuvannia marketynhovoi stratehii v zakladakh industrii hostynnosti [Conceptual principles of formation marketing strategies in hospitality industry institutions]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 193-194 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationВінницького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету
dc.contributor.affiliationVinnytsia Institute of Trade and Economics of State University of Trade and Economics
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage193
dc.citation.epage194
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.