Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558

Tytuł: Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни
Inne tytuły: Interconnection of marketing and digital tools during the war
Authors: Зяйлик, Марія Федорівна
Zialyk, Maria
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни / Марія Федорівна Зяйлик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 67–68. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Zialyk M. (2023) Vzaiemozviazok marketynhu i didzhytal-instrumentiv pid chas viiny [Interconnection of marketing and digital tools during the war]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 67-68 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 67-68
Główna strona: 67
Strona końcowa: 68
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428
Wykaz piśmiennictwa: 1. Красовська Ю. О. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент комунікації підприємства. Економіка та управління підприємствами, 2018. Випуск № 1(63), с. 67–71.
2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (дата звернення:27.05.2020).
References: 1. Krasovska Yu. O. Internet-marketynh yak suchasnyi instrument komunikatsii pidpryiemstva. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, 2018. Issue No 1(63), P. 67–71.
2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (Date of appeal:27.05.2020).
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi