Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна
dc.contributor.authorZialyk, Maria
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationЗяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни / Марія Федорівна Зяйлик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 67–68. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558-
dc.format.extent67-68
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428
dc.titleВзаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни
dc.title.alternativeInterconnection of marketing and digital tools during the war
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Красовська Ю. О. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент комунікації підприємства. Економіка та управління підприємствами, 2018. Випуск № 1(63), с. 67–71.
dc.relation.references2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (дата звернення:27.05.2020).
dc.relation.referencesen1. Krasovska Yu. O. Internet-marketynh yak suchasnyi instrument komunikatsii pidpryiemstva. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, 2018. Issue No 1(63), P. 67–71.
dc.relation.referencesen2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (Date of appeal:27.05.2020).
dc.identifier.citationenZialyk M. (2023) Vzaiemozviazok marketynhu i didzhytal-instrumentiv pid chas viiny [Interconnection of marketing and digital tools during the war]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 67-68 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage67
dc.citation.epage68
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.