このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558

タイトル: Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни
その他のタイトル: Interconnection of marketing and digital tools during the war
著者: Зяйлик, Марія Федорівна
Zialyk, Maria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни / Марія Федорівна Зяйлик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 67–68. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description (International): Zialyk M. (2023) Vzaiemozviazok marketynhu i didzhytal-instrumentiv pid chas viiny [Interconnection of marketing and digital tools during the war]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 67-68 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 30-11月-2023
Date of entry: 28-2月-2024
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 67-68
Start page: 67
End page: 68
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44558
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428
References (Ukraine): 1. Красовська Ю. О. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент комунікації підприємства. Економіка та управління підприємствами, 2018. Випуск № 1(63), с. 67–71.
2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (дата звернення:27.05.2020).
References (International): 1. Krasovska Yu. O. Internet-marketynh yak suchasnyi instrument komunikatsii pidpryiemstva. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, 2018. Issue No 1(63), P. 67–71.
2. Inefficiencyin Digital Advertising Markets, Marketing Magazine. URL:https://doi.org/10.1080/10253866.2018.1456428 (Date of appeal:27.05.2020).
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。