Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546

Tytuł: Розробка продуктової концепції споживчого підприємства
Inne tytuły: Development of the product concept of a consumer enterprise
Authors: Тарар, Тетяна
Tarar, Tetiana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Тарар Т. Розробка продуктової концепції споживчого підприємства / Тетяна Тарар // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 48. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Tarar T. (2023) Rozrobka produktovoi kontseptsii spozhyvchoho pidpryiemstva [Development of the product concept of a consumer enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 48 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Strony: 1
Zakres stron: 48
Główna strona: 48
Strona końcowa: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств /Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212
2. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
References: 1. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv /Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204- 212
2. Semeniuk S.B. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. No 1. P.61-72.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi