Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546

Title: Розробка продуктової концепції споживчого підприємства
Other Titles: Development of the product concept of a consumer enterprise
Authors: Тарар, Тетяна
Tarar, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Тарар Т. Розробка продуктової концепції споживчого підприємства / Тетяна Тарар // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 48. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Tarar T. (2023) Rozrobka produktovoi kontseptsii spozhyvchoho pidpryiemstva [Development of the product concept of a consumer enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 48 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 30-Νοε-2023
Date of entry: 28-Φεβ-2024
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Number of pages: 1
Page range: 48
Start page: 48
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств /Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212
2. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
References (International): 1. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv /Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204- 212
2. Semeniuk S.B. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. No 1. P.61-72.
Content type: Conference Abstract
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα