Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorТарар, Тетяна
dc.contributor.authorTarar, Tetiana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationТарар Т. Розробка продуктової концепції споживчого підприємства / Тетяна Тарар // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 48. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44546-
dc.format.extent48
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleРозробка продуктової концепції споживчого підприємства
dc.title.alternativeDevelopment of the product concept of a consumer enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств /Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212
dc.relation.references2. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
dc.relation.referencesen1. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv /Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204- 212
dc.relation.referencesen2. Semeniuk S.B. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. No 1. P.61-72.
dc.identifier.citationenTarar T. (2023) Rozrobka produktovoi kontseptsii spozhyvchoho pidpryiemstva [Development of the product concept of a consumer enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 48 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage48
dc.citation.epage48
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.