Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539

Başlık: Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах
Diğer Başlıklar: Development and justification of product and sales policy on a marketing basis
Yazarlar: Ратинський, Вадим Віталійович
Малярський, Олег
Лабек, Юрій
Ratynskyi, Vadym
Malyarskyi, Oleg
Labek, Yuri
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. В. Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах / Вадим Ратинський, Олег Малярський, Юрій Лабек // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 37–38. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Ratynskyi V., Malyarskyi O., Labek Y. (2023) Rozroblennia ta obhruntuvannia tovarno-zbutovoi polityky na marketynhovykh zasadakh [Development and justification of product and sales policy on a marketing basis]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 37-38 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 30-Kas-2023
Date of entry: 28-Şub-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 658.8
339.138.2 (049.3)
Number of pages: 2
Page range: 37-38
Start page: 37
End page: 38
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
References (Ukraine): 1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
References (International): 1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.