Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539

Tytuł: Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах
Inne tytuły: Development and justification of product and sales policy on a marketing basis
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Малярський, Олег
Лабек, Юрій
Ratynskyi, Vadym
Malyarskyi, Oleg
Labek, Yuri
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Ратинський В. В. Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах / Вадим Ратинський, Олег Малярський, Юрій Лабек // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 37–38. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Ratynskyi V., Malyarskyi O., Labek Y. (2023) Rozroblennia ta obhruntuvannia tovarno-zbutovoi polityky na marketynhovykh zasadakh [Development and justification of product and sales policy on a marketing basis]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 37-38 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 658.8
339.138.2 (049.3)
Strony: 2
Zakres stron: 37-38
Główna strona: 37
Strona końcowa: 38
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
Wykaz piśmiennictwa: 1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
References: 1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi