Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатинський, Вадим Віталійович
dc.contributor.authorМалярський, Олег
dc.contributor.authorЛабек, Юрій
dc.contributor.authorRatynskyi, Vadym
dc.contributor.authorMalyarskyi, Oleg
dc.contributor.authorLabek, Yuri
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationРатинський В. В. Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах / Вадим Ратинський, Олег Малярський, Юрій Лабек // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 37–38. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44539-
dc.format.extent37-38
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
dc.titleРозроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадах
dc.title.alternativeDevelopment and justification of product and sales policy on a marketing basis
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.8
dc.subject.udc339.138.2 (049.3)
dc.relation.references1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
dc.relation.references2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
dc.relation.referencesen1. Ratynskyi, V., Tymoshyk, N., Sherstiuk, R., Dudkina, O., Dunaev, I., Petrovska, I., Mital, O., Nosyriev, O. (2021). Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. East-ern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
dc.relation.referencesen2. Tymchenko, Y., Proskurina, M., Hryhorchuk, T., Chervinska, L., Ratynskiy, V., Shpylyk, S., Krause, O., Pinyak, I., Lebedynets, I., Nosyriev,O.(2023). Determining the role of emotions in the customer journey for culture industries under conditions of information and communication technologiesdevelopment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (122)), 62–72. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.275614
dc.identifier.citationenRatynskyi V., Malyarskyi O., Labek Y. (2023) Rozroblennia ta obhruntuvannia tovarno-zbutovoi polityky na marketynhovykh zasadakh [Development and justification of product and sales policy on a marketing basis]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 37-38 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage37
dc.citation.epage38
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.