このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537

タイトル: Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
その他のタイトル: The role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness
著者: Оксентюк, Богдана Андріївна
Баран, Тарас
Oksentiuk, Bohdana
Baran, Taras
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / Богдана Андріївна Оксентюк, Тарас Баран // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 34. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Oksentiuk B., Baran T. (2023) Rol innovatsiinoho marketynhu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [The role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 34 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 30-11月-2023
Date of entry: 28-2月-2024
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339. 13
Number of pages: 1
Page range: 34
Start page: 34
End page: 34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Маркетинг технічних інновацій / М. Сукач, І. Николенко, Г. Оборский, С. Федоркін та ін. Київ.: Ліра-К, 2013. 414 с.
References (International): 1. Marketynh tekhnichnykh innovatsii, M. Sukach, I. Nykolenko, H. Oborskyi, S. Fedorkin and other Kyiv., Lira-K, 2013. 414 p.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。