Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorБаран, Тарас
dc.contributor.authorOksentiuk, Bohdana
dc.contributor.authorBaran, Taras
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / Богдана Андріївна Оксентюк, Тарас Баран // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 34. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537-
dc.format.extent34
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleРоль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
dc.title.alternativeThe role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339. 13
dc.relation.references1. Маркетинг технічних інновацій / М. Сукач, І. Николенко, Г. Оборский, С. Федоркін та ін. Київ.: Ліра-К, 2013. 414 с.
dc.relation.referencesen1. Marketynh tekhnichnykh innovatsii, M. Sukach, I. Nykolenko, H. Oborskyi, S. Fedorkin and other Kyiv., Lira-K, 2013. 414 p.
dc.identifier.citationenOksentiuk B., Baran T. (2023) Rol innovatsiinoho marketynhu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [The role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 34 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage34
dc.citation.epage34
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.