Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537

Назва: Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: The role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Баран, Тарас
Oksentiuk, Bohdana
Baran, Taras
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / Богдана Андріївна Оксентюк, Тарас Баран // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 34. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Oksentiuk B., Baran T. (2023) Rol innovatsiinoho marketynhu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [The role of marketing innovation in improving enterprise competitiveness]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339. 13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 34
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44537
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Маркетинг технічних інновацій / М. Сукач, І. Николенко, Г. Оборский, С. Федоркін та ін. Київ.: Ліра-К, 2013. 414 с.
References: 1. Marketynh tekhnichnykh innovatsii, M. Sukach, I. Nykolenko, H. Oborskyi, S. Fedorkin and other Kyiv., Lira-K, 2013. 414 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.