Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43207
Заглавие: Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства
Други Заглавия: Development and substantiation of the effective strategy choice of the enterprise development
Автори: Романова, Оксана Олегівна
Romanova, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Романова О. О. Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / О. О. Романова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 107 с.
Дата на Публикуване: 30-Дек-2023
Date of entry: 30-Дек-2023
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шпилик, Світлана Василівна
Committee members: Панухник, Олена Віталіївна
UDC: 339.13
Ключови Думи: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія розвитку підприємства,
інтеграційний розвиток
виробники сільськогосподарської продукції
кооперація
діджиталізація
enterprise development strategy
integration development
agricultural producers
cooperation
digitalization
Резюме: В кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс маркетингових заходів інтеграційного розвитку підприємства ПП «Захід Агро Корм» орієнтовний на формування кооперації сільськогосподарських підприємства малого та середнього бізнесу та впровадження діджиталізації бізнес-процесів. Пропонований комплекс маркетингових заходів дозволить ПП «Захід Агро Корм» зміцнити конкурентні позиції, наростити частку ринку та забезпечити стійку динаміку зростання прибутковості підприємства.
Описание: Враховуючий той факт, що сучасне ринкове середовище є вкрай нестабільним, споживачі вибагливими та обізнаними, а конкурентна боротьба між товаровиробниками інтенсивна і безжальна, питання формування ефективної стратегії розвитку підприємства набуває стратегічного значення і потребує систематичного оновлення.
Content: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Завдання, принципи та функції стратегічного планування
1.2. Сутність та класифікація стратегій розвитку підприємства
1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства та ринкових умов функціонування
2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємства
2.3. Дослідження впливу на розвиток підприємства факторів маркетингового середовища
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства
3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів щодо кооперації та діджиталізації в контексті формування стратегії інтеграційного розвитку підприємства
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43207
Copyright owner: © Романова Оксана Олегівна, 2023
References (Ukraine): 1. Аграрна економіка: Підручник. 2-е вид., Перераб. І доп. / Під ред. М.М. Малюка. К.: Видавництво «Лань», 2012. 688 с.
2. Албул С. Через війну посівні площі в Україні зменшилися на чверть. URL: https://lb.ua/economics/2023/01/28/544046_cherez_viynu_posivni_ploshchi_ukraini. html
3. Аналіз ґрунту: ціни, де зробити хімічний аналіз ґрунту на забруднювачі. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/2776350-analiz-gruntu-cini-de- zrobiti-himicnij-analiz-gruntu-na-zabrudnuvaci.html
4. Артімонова І. В. Концепція маркетинг-мікс як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 4. С. 94-101.
5. Баланович А.М. Теоретико-методичні засади формування стратегії розвитку підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. № 8 (2). С. 77-81.
6. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій. Дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. Харків, 2018. 343 с.
7. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2006. 448 с.
8. Барабань Д.О. Оцінка конкурентоспроможності виробничого підприємства. Український промисловець. 2000. № 4. С. 8-9.
9. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва: навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2016. 780 с.
10. Власенко В. А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти. Економіка Менеджмент Підприємництво. 2014. № 26 (1). С. 32-41.
103 11. Вплив війни на фермерські господарства: результати опитування. UCB- News. URL: https://urb.org.ua/vpliv-vijni-na-fermerski-gospodarstva-rezultati- opituvannya/
12. В Україні поголів’я великої рогатої худоби за рік скоротилось на 15,6% – Асоціація виробників молока. URL: https://interfax.com.ua/news/economic/900290.html
13. Гарнага В.В. Стратегічне планування як основа сталого розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5283
14. Гнатишин Л.Б., Прокопишин О.С. Тенденції розвитку ринку кормових добавок в Україні. Агросвіт. 2023. № 9. С. 40-51
15. Гнатишин Л. Б., Трушкіна Н. В. Цифрова трансформація системи управління логістичною діяльністю аграрних підприємств. Бізнес Інформ. 2021. № 12. C. 98-107. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-12-98-107
16. Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 66-70.
17. Горєлов Д.О., Большенко С.Ф. Стратегія підприємства. Харків: Вид-во ХНАДУ, 2010. 133 с.
18. Готь О.Я., Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка. 2017. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660
19. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Економіка і суспільство. 2018. № 18. С. 346-352
20. Гура О.Л., Бобівськтй В.А. Стратегія розвитку підприємств в Україні. Економіка та держава. 2020. № 5. С. 175-181.
21. Державна цільова програма розвитку українського села на період до 2025 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2017р. № 1158
22. Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 440 с.
23. Єпіфанова І.Ю., Дзюбко М.Ю. Формування стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах. Вісник ОНУ ім. Т.Г. Шевченка. 2017. Вип. 2 (55). С. 99-102
24. Захарчин Р.М. Сучасні виклики щодо формування економічної стратегії розвитку підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 24.7. С. 245- 250. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
25. Золотаревський А.В. Створення стратегії економічного розвитку підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. № 11(162). С. 107-113. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_23
26. Ібатуллін М. І. Кормозабезпечення як основа ефективного свинарства в Україні. Економіка та держава. 2017. № 10. С. 13-16
27. Люльов О.В. Теоретичні основи формування механізму визначення пріоритетності та узгодженості цілей на підприємстві. Механізм регулювання економіки. 2019. №4, Т. 1. С. 110-121.
28. Клименко С.М. Формування стратегії розвитку підприємства з рахуванням ризиків. Бізнес Інформ. 2013. № 8. С. 343-347
29. Кобєлєв В.М., Захарченко Ю.В. Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. Вип. 42. С. 297-303. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Vetp_2013_42_41
30. Кобернюк С., Карпенко В. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability. 2023. № 1. С. 204-212
31. Кошкалда І. В., Прокопишин О. С., Трушкіна Н. В. Концептуальні засади створення інноваційних агрокластерів в умовах сталого розвитку національної економіки. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Сер.: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. 2022. № 1 (25). С. 74-88. https://doi.-org/10.31471/2409-0948- 2022-1(25)-74-88.
32. Красноруцький О.О. Генезис та теоретико-методологічне значення категорії «ринковий розподіл продукції». Вісник Харківського нац. тех. ун-т сільського господарства. Харків, 2013. 310-318 с
33. Красноруцький О. О., Данько Ю.І. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України [монографія]. Харків : Майдан, 2019. 262 с
34. Краузе О. Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання. Наука й економіка. 2009. № 1 (13). С. 100-106
35. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdf
36. Краузе О. І., Юрик Н. Є. Соціальна відповідальність суб’єктів ринку праці. Електронне наукове видання «Публічне адміністрування та національна безпека». 2023. №4 (34). URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
37. Кузьмак О.І. Інноваційна стратегія як засіб стабілізації розвитку промислового підприємства. Інноваційна економіка. 2016. № 1-2. С. 114-118. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_1-2_20
38. Кулинич Р. О. Статистичні методи аналізу взаємозв'язку показників соціально-економічного розвитку: монографія. Київ: Формат, 2008. 288 с.
39. Лупак Р. Л. Напрями реалізації потенціалу сектора інформаційно- комунікаційних технологій у контексті забезпечення якісних характеристик функціонування внутрішнього ринку та розвитку інформаційного суспільства в Україні. Галицький економічний вісник. 2019. № 60 (5). С. 79-94.
40. Лупак Р. Л., Штець Т. Ф., Пришляк О. П. Інституціональні аспекти державного регулювання розвитку цифрової економіки України. Бізнес Інформ. 2020. № 1. С. 271-277.
41. Мазаракі, А., Мельник Т. Інновації як джерело стратегічних конкурентних переваг. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2010. Вип. 2. С. 5-17.
42. Македон В.В. Розробка стратегії розвитку промислового підприємства. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2013. Вип. 1(1). С. 369-373.
43. Мартиненко М.О. Сутність стратегічного розвитку підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2019. № 2 (28). URL: https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2160/2060
44. Матєєв М. Сільське господарство та ринок сільськогосподарських земель України: вплив війни. Вокс Україна. URL: https://voxukraine.org/silske- gospodarstvo-ta-rynok-silskogospodarskyh-zemel-ukrayiny-vplyv-vijny
45. Маховикова Г.А. Планування на підприємстві. URL: https://stud.com.ua/22684/ekonomika/tsili_zavdannya_strategichnogo_planuvannya
46. Моделі і методи соціально-економічно-го прогнозування / В. М. Геєць, Т. С. Клебан-ва, О. І. Черняк, В. В. Іванов, Н. А. Дубровіна, А.В. Ставицький. Харків: ІНЖЕК, 2005. 396 с
47. Наконечна К.В. Проблеми та перспективи трансформаційних процесів аграрної сфери на рівні регіонів. Ефективна економіка. 2013. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1810
48. Немцева Ю. Пораховано кількість худоби на початок 2023 р. URL: https://kurkul.com/news/32306-porahovano-kilkist-hudobi-na-pochatok-2023-roku
49. Олійник В. Як у компанії «Астарта» реалізують унікальну програму збереження родючості ґрунтів. URL: https://agronomy.com.ua/statti/1821-yak-u- kompanii-astarta-realizuiut-unikalnu-prohramu-zberezhennia-rodiuchosti- gruntiv.html
50. Олійник Л.В., Кузнєцова А.П. Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. Економіка і організація управління. 2018. № 3 (31). С. 118-126
51. Опендатабот. ПП «Захід Агро Корм». URL: https://opendatabot.ua/c/38795039
52. Офіційний сайт ПП «Захід Агро Корм». URL: https://zahidagrokorm.com.ua/about.htm
53. Офіційний сайт ТОВ «Ензим Агро». URL: https://agro.enzim.biz/#produkt
54. Офіційний сайт «Група компаній VITAGRO». URL: https://elevatorist.com/kompanii/129-Vitagro
55. Офіційний сайт ТОВ «Спектр-Агро». URL: https://www.spectr- agro.com/contacts/
56. Офіційний сайт ТОВ «ТМ-Агро». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42991699/
57. Офіційний сайт ТОВ «Агрофірма «Колос». URL: https://www.agrokolos.com.ua/about-1
58. Офіційний сайт ТОВ «Біохім Агро». URL: https://biochemagro.com.ua/about- us-copy
59. Офіційний сайт компанії AGRICHAIN. IT-рішення для агробізнесу. Комплексна система ІТ-рішень для управління агробізнесом. URL: https://agrichain.com.ua/
60. Офіційний сайт лабораторії «УкрХім Аналіз». URL: https://himanaliz.ua/uk/poslugi/khimichniy-analiz-gruntu/
61. Петриченко В. Ф., Корнійчук О. В. Стратегії інноваційного розвитку кормовиробництва України в умовах сучасних викликів. Вісник аграрної науки. 2018. № 1. С. 11-17.
62. Пєтков В. Сутність, функції і види стратегічного планування в організації. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2022. № 2. С. 58-62.
3. Погорелов Ю.С. Способи розвитку підприємства: умови та результативність використання. Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2017. № 1. С. 76-84. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_1_15
64. Прокопишин О. С. Організаційно-економічний механізм управління розвитком сільськогосподарських кооперативних взаємовідносин. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 45-49.
65. Сидерати: види, коли сіяти. Альфагро. URL: https://alfagro.com.ua/uk/siderati- vidi-koli-siyati/
66. Статистичний огляд соціально-економічного становища України за січень 2022 р. К., 2022. 58 с.
7. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172.
68. Тімонін О. М., Сиваш Ю. М. Креативність як чинник інноваційної діяльності підприємств. Причорноморські економічні студії. 2016. Вип. 11. С. 177-181.
69. Тур О.В. Формування поняття стратегія розвитку підприємства. Інтелект ХХІ. 2015. № 4. С. 38-45.
70. Хацер М.В. Стратегія розвитку підприємства в умовах нестабільності економіки держави. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2014. № 3. С. 109-112. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_3_24
71. Череп А.В., Сучков А.В. Стратегічне планування і управління: навчальний посібник. К.: «Кондор», 2011. 334 с.
72. Шведа Н.М., Краузе О.І. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1. URL: https://sepd2.tntu.edu.ua/index.php/archive
73. Яремчук Д.П., Ковтун О.І. Теоретико-методичні засади формування стратегії розвитку національної економіки як елемента державної економічної політики. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. 2022. № 70. URL: http://journals-lute.lviv.ua/index.php/visnyk-econom/article/view/1283
74. Ivanov S., Liashenko V., Kaminska B., Kvilinskyi O. A Concept of Modernization Evaluation. European Cooperation. 2016. Vol. 12. No. 19. P. 86-101
75. Kobieliev V.M., & Zakharchenko Yu.V. (2013) Teoretychni ta metodolohichni osnovy formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 42, 297-303
76. Lupak R., Kunytska-Iliash M. Substantiation of the directions of structural reforms in the economy of Ukraine in the context of realization of the state region and branch policy of import substitution. Інноваційна економіка, 2017. № 7-8. С. 70
77. Pohorelov Y.S. (2017) Sposoby rozvytku pidpryiemstva: umovy ta ezultatyvnist vykorystannia. Ekonomichnyi zhurnal Odeskoho politekhnichnoho universytetu. Economic Journal of Odessa Polytechnic University, no 1, 76-84
78. Thompson A. et al. (2013) Crafting & executing strategy. The quest for competitive advantage: Concepts and cases. McGraw-Hill Education. 154 р
Content type: Master Thesis
Показва се в Колекции:075 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Романова О. ПМмз-61.pdf2,64 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Романова ПМмз-61_авторська довідка.pdf598,98 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти