Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorРоманова, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorRomanova, Oksana-
dc.date.accessioned2023-12-30T20:04:28Z-
dc.date.available2023-12-30T20:04:28Z-
dc.date.issued2023-12-30-
dc.identifier.citationРоманова О. О. Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / О. О. Романова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43207-
dc.descriptionВраховуючий той факт, що сучасне ринкове середовище є вкрай нестабільним, споживачі вибагливими та обізнаними, а конкурентна боротьба між товаровиробниками інтенсивна і безжальна, питання формування ефективної стратегії розвитку підприємства набуває стратегічного значення і потребує систематичного оновлення.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс маркетингових заходів інтеграційного розвитку підприємства ПП «Захід Агро Корм» орієнтовний на формування кооперації сільськогосподарських підприємства малого та середнього бізнесу та впровадження діджиталізації бізнес-процесів. Пропонований комплекс маркетингових заходів дозволить ПП «Захід Агро Корм» зміцнити конкурентні позиції, наростити частку ринку та забезпечити стійку динаміку зростання прибутковості підприємства.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУРuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Завдання, принципи та функції стратегічного плануванняuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Сутність та класифікація стратегій розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства та ринкових умов функціонуванняuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Дослідження впливу на розвиток підприємства факторів маркетингового середовищаuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів щодо кооперації та діджиталізації в контексті формування стратегії інтеграційного розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку підприємства,uk_UA
dc.subjectінтеграційний розвитокuk_UA
dc.subjectвиробники сільськогосподарської продукціїuk_UA
dc.subjectкоопераціяuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectenterprise development strategyuk_UA
dc.subjectintegration developmentuk_UA
dc.subjectagricultural producersuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the effective strategy choice of the enterprise developmentuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Романова Оксана Олегівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Аграрна економіка: Підручник. 2-е вид., Перераб. І доп. / Під ред. М.М. Малюка. К.: Видавництво «Лань», 2012. 688 с.uk_UA
dc.relation.references2. Албул С. Через війну посівні площі в Україні зменшилися на чверть. URL: https://lb.ua/economics/2023/01/28/544046_cherez_viynu_posivni_ploshchi_ukraini. htmluk_UA
dc.relation.references3. Аналіз ґрунту: ціни, де зробити хімічний аналіз ґрунту на забруднювачі. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/2776350-analiz-gruntu-cini-de- zrobiti-himicnij-analiz-gruntu-na-zabrudnuvaci.htmluk_UA
dc.relation.references4. Артімонова І. В. Концепція маркетинг-мікс як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 4. С. 94-101.uk_UA
dc.relation.references5. Баланович А.М. Теоретико-методичні засади формування стратегії розвитку підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. № 8 (2). С. 77-81.uk_UA
dc.relation.references6. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій. Дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. Харків, 2018. 343 с.uk_UA
dc.relation.references7. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references8. Барабань Д.О. Оцінка конкурентоспроможності виробничого підприємства. Український промисловець. 2000. № 4. С. 8-9.uk_UA
dc.relation.references9. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва: навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2016. 780 с.uk_UA
dc.relation.references10. Власенко В. А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти. Економіка Менеджмент Підприємництво. 2014. № 26 (1). С. 32-41.uk_UA
dc.relation.references103 11. Вплив війни на фермерські господарства: результати опитування. UCB- News. URL: https://urb.org.ua/vpliv-vijni-na-fermerski-gospodarstva-rezultati- opituvannya/uk_UA
dc.relation.references12. В Україні поголів’я великої рогатої худоби за рік скоротилось на 15,6% – Асоціація виробників молока. URL: https://interfax.com.ua/news/economic/900290.htmluk_UA
dc.relation.references13. Гарнага В.В. Стратегічне планування як основа сталого розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5283uk_UA
dc.relation.references14. Гнатишин Л.Б., Прокопишин О.С. Тенденції розвитку ринку кормових добавок в Україні. Агросвіт. 2023. № 9. С. 40-51uk_UA
dc.relation.references15. Гнатишин Л. Б., Трушкіна Н. В. Цифрова трансформація системи управління логістичною діяльністю аграрних підприємств. Бізнес Інформ. 2021. № 12. C. 98-107. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-12-98-107uk_UA
dc.relation.references16. Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 66-70.uk_UA
dc.relation.references17. Горєлов Д.О., Большенко С.Ф. Стратегія підприємства. Харків: Вид-во ХНАДУ, 2010. 133 с.uk_UA
dc.relation.references18. Готь О.Я., Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка. 2017. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660uk_UA
dc.relation.references19. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Економіка і суспільство. 2018. № 18. С. 346-352uk_UA
dc.relation.references20. Гура О.Л., Бобівськтй В.А. Стратегія розвитку підприємств в Україні. Економіка та держава. 2020. № 5. С. 175-181.uk_UA
dc.relation.references21. Державна цільова програма розвитку українського села на період до 2025 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2017р. № 1158uk_UA
dc.relation.references22. Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 440 с.uk_UA
dc.relation.references23. Єпіфанова І.Ю., Дзюбко М.Ю. Формування стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах. Вісник ОНУ ім. Т.Г. Шевченка. 2017. Вип. 2 (55). С. 99-102uk_UA
dc.relation.references24. Захарчин Р.М. Сучасні виклики щодо формування економічної стратегії розвитку підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 24.7. С. 245- 250. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24uk_UA
dc.relation.references25. Золотаревський А.В. Створення стратегії економічного розвитку підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. № 11(162). С. 107-113. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_23uk_UA
dc.relation.references26. Ібатуллін М. І. Кормозабезпечення як основа ефективного свинарства в Україні. Економіка та держава. 2017. № 10. С. 13-16uk_UA
dc.relation.references27. Люльов О.В. Теоретичні основи формування механізму визначення пріоритетності та узгодженості цілей на підприємстві. Механізм регулювання економіки. 2019. №4, Т. 1. С. 110-121.uk_UA
dc.relation.references28. Клименко С.М. Формування стратегії розвитку підприємства з рахуванням ризиків. Бізнес Інформ. 2013. № 8. С. 343-347uk_UA
dc.relation.references29. Кобєлєв В.М., Захарченко Ю.В. Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. Вип. 42. С. 297-303. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Vetp_2013_42_41uk_UA
dc.relation.references30. Кобернюк С., Карпенко В. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability. 2023. № 1. С. 204-212uk_UA
dc.relation.references31. Кошкалда І. В., Прокопишин О. С., Трушкіна Н. В. Концептуальні засади створення інноваційних агрокластерів в умовах сталого розвитку національної економіки. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Сер.: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. 2022. № 1 (25). С. 74-88. https://doi.-org/10.31471/2409-0948- 2022-1(25)-74-88.uk_UA
dc.relation.references32. Красноруцький О.О. Генезис та теоретико-методологічне значення категорії «ринковий розподіл продукції». Вісник Харківського нац. тех. ун-т сільського господарства. Харків, 2013. 310-318 сuk_UA
dc.relation.references33. Красноруцький О. О., Данько Ю.І. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України [монографія]. Харків : Майдан, 2019. 262 сuk_UA
dc.relation.references34. Краузе О. Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання. Наука й економіка. 2009. № 1 (13). С. 100-106uk_UA
dc.relation.references35. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references36. Краузе О. І., Юрик Н. Є. Соціальна відповідальність суб’єктів ринку праці. Електронне наукове видання «Публічне адміністрування та національна безпека». 2023. №4 (34). URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859uk_UA
dc.relation.references37. Кузьмак О.І. Інноваційна стратегія як засіб стабілізації розвитку промислового підприємства. Інноваційна економіка. 2016. № 1-2. С. 114-118. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_1-2_20uk_UA
dc.relation.references38. Кулинич Р. О. Статистичні методи аналізу взаємозв'язку показників соціально-економічного розвитку: монографія. Київ: Формат, 2008. 288 с.uk_UA
dc.relation.references39. Лупак Р. Л. Напрями реалізації потенціалу сектора інформаційно- комунікаційних технологій у контексті забезпечення якісних характеристик функціонування внутрішнього ринку та розвитку інформаційного суспільства в Україні. Галицький економічний вісник. 2019. № 60 (5). С. 79-94.uk_UA
dc.relation.references40. Лупак Р. Л., Штець Т. Ф., Пришляк О. П. Інституціональні аспекти державного регулювання розвитку цифрової економіки України. Бізнес Інформ. 2020. № 1. С. 271-277.uk_UA
dc.relation.references41. Мазаракі, А., Мельник Т. Інновації як джерело стратегічних конкурентних переваг. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2010. Вип. 2. С. 5-17.uk_UA
dc.relation.references42. Македон В.В. Розробка стратегії розвитку промислового підприємства. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2013. Вип. 1(1). С. 369-373.uk_UA
dc.relation.references43. Мартиненко М.О. Сутність стратегічного розвитку підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2019. № 2 (28). URL: https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2160/2060uk_UA
dc.relation.references44. Матєєв М. Сільське господарство та ринок сільськогосподарських земель України: вплив війни. Вокс Україна. URL: https://voxukraine.org/silske- gospodarstvo-ta-rynok-silskogospodarskyh-zemel-ukrayiny-vplyv-vijnyuk_UA
dc.relation.references45. Маховикова Г.А. Планування на підприємстві. URL: https://stud.com.ua/22684/ekonomika/tsili_zavdannya_strategichnogo_planuvannyauk_UA
dc.relation.references46. Моделі і методи соціально-економічно-го прогнозування / В. М. Геєць, Т. С. Клебан-ва, О. І. Черняк, В. В. Іванов, Н. А. Дубровіна, А.В. Ставицький. Харків: ІНЖЕК, 2005. 396 сuk_UA
dc.relation.references47. Наконечна К.В. Проблеми та перспективи трансформаційних процесів аграрної сфери на рівні регіонів. Ефективна економіка. 2013. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1810uk_UA
dc.relation.references48. Немцева Ю. Пораховано кількість худоби на початок 2023 р. URL: https://kurkul.com/news/32306-porahovano-kilkist-hudobi-na-pochatok-2023-rokuuk_UA
dc.relation.references49. Олійник В. Як у компанії «Астарта» реалізують унікальну програму збереження родючості ґрунтів. URL: https://agronomy.com.ua/statti/1821-yak-u- kompanii-astarta-realizuiut-unikalnu-prohramu-zberezhennia-rodiuchosti- gruntiv.htmluk_UA
dc.relation.references50. Олійник Л.В., Кузнєцова А.П. Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. Економіка і організація управління. 2018. № 3 (31). С. 118-126uk_UA
dc.relation.references51. Опендатабот. ПП «Захід Агро Корм». URL: https://opendatabot.ua/c/38795039uk_UA
dc.relation.references52. Офіційний сайт ПП «Захід Агро Корм». URL: https://zahidagrokorm.com.ua/about.htmuk_UA
dc.relation.references53. Офіційний сайт ТОВ «Ензим Агро». URL: https://agro.enzim.biz/#produktuk_UA
dc.relation.references54. Офіційний сайт «Група компаній VITAGRO». URL: https://elevatorist.com/kompanii/129-Vitagrouk_UA
dc.relation.references55. Офіційний сайт ТОВ «Спектр-Агро». URL: https://www.spectr- agro.com/contacts/uk_UA
dc.relation.references56. Офіційний сайт ТОВ «ТМ-Агро». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42991699/uk_UA
dc.relation.references57. Офіційний сайт ТОВ «Агрофірма «Колос». URL: https://www.agrokolos.com.ua/about-1uk_UA
dc.relation.references58. Офіційний сайт ТОВ «Біохім Агро». URL: https://biochemagro.com.ua/about- us-copyuk_UA
dc.relation.references59. Офіційний сайт компанії AGRICHAIN. IT-рішення для агробізнесу. Комплексна система ІТ-рішень для управління агробізнесом. URL: https://agrichain.com.ua/uk_UA
dc.relation.references60. Офіційний сайт лабораторії «УкрХім Аналіз». URL: https://himanaliz.ua/uk/poslugi/khimichniy-analiz-gruntu/uk_UA
dc.relation.references61. Петриченко В. Ф., Корнійчук О. В. Стратегії інноваційного розвитку кормовиробництва України в умовах сучасних викликів. Вісник аграрної науки. 2018. № 1. С. 11-17.uk_UA
dc.relation.references62. Пєтков В. Сутність, функції і види стратегічного планування в організації. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2022. № 2. С. 58-62.uk_UA
dc.relation.references3. Погорелов Ю.С. Способи розвитку підприємства: умови та результативність використання. Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2017. № 1. С. 76-84. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_1_15uk_UA
dc.relation.references64. Прокопишин О. С. Організаційно-економічний механізм управління розвитком сільськогосподарських кооперативних взаємовідносин. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 45-49.uk_UA
dc.relation.references65. Сидерати: види, коли сіяти. Альфагро. URL: https://alfagro.com.ua/uk/siderati- vidi-koli-siyati/uk_UA
dc.relation.references66. Статистичний огляд соціально-економічного становища України за січень 2022 р. К., 2022. 58 с.uk_UA
dc.relation.references7. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172.uk_UA
dc.relation.references68. Тімонін О. М., Сиваш Ю. М. Креативність як чинник інноваційної діяльності підприємств. Причорноморські економічні студії. 2016. Вип. 11. С. 177-181.uk_UA
dc.relation.references69. Тур О.В. Формування поняття стратегія розвитку підприємства. Інтелект ХХІ. 2015. № 4. С. 38-45.uk_UA
dc.relation.references70. Хацер М.В. Стратегія розвитку підприємства в умовах нестабільності економіки держави. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2014. № 3. С. 109-112. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_3_24uk_UA
dc.relation.references71. Череп А.В., Сучков А.В. Стратегічне планування і управління: навчальний посібник. К.: «Кондор», 2011. 334 с.uk_UA
dc.relation.references72. Шведа Н.М., Краузе О.І. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1. URL: https://sepd2.tntu.edu.ua/index.php/archiveuk_UA
dc.relation.references73. Яремчук Д.П., Ковтун О.І. Теоретико-методичні засади формування стратегії розвитку національної економіки як елемента державної економічної політики. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. 2022. № 70. URL: http://journals-lute.lviv.ua/index.php/visnyk-econom/article/view/1283uk_UA
dc.relation.references74. Ivanov S., Liashenko V., Kaminska B., Kvilinskyi O. A Concept of Modernization Evaluation. European Cooperation. 2016. Vol. 12. No. 19. P. 86-101uk_UA
dc.relation.references75. Kobieliev V.M., & Zakharchenko Yu.V. (2013) Teoretychni ta metodolohichni osnovy formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 42, 297-303uk_UA
dc.relation.references76. Lupak R., Kunytska-Iliash M. Substantiation of the directions of structural reforms in the economy of Ukraine in the context of realization of the state region and branch policy of import substitution. Інноваційна економіка, 2017. № 7-8. С. 70uk_UA
dc.relation.references77. Pohorelov Y.S. (2017) Sposoby rozvytku pidpryiemstva: umovy ta ezultatyvnist vykorystannia. Ekonomichnyi zhurnal Odeskoho politekhnichnoho universytetu. Economic Journal of Odessa Polytechnic University, no 1, 76-84uk_UA
dc.relation.references78. Thompson A. et al. (2013) Crafting & executing strategy. The quest for competitive advantage: Concepts and cases. McGraw-Hill Education. 154 рuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романова О. ПМмз-61.pdf2,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Романова ПМмз-61_авторська довідка.pdf598,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора