Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43104
Назва: Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова»)
Інші назви: Development of services marketing in a catering company (café “Pyrizhkova” as a case study)
Автори: Кіпибіда, Людмила Олегівна
Kipybida, Liudmyla
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Кіпибіда Л. О. Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Л. О. Кіпибіда. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 110 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 27-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, Liliya
УДК: 658.6
Теми: маркетинг
управління
громадське харчування
підприємство
заклад
інструменти
послуги
marketing
management
catering
enterprise
institution
tools
services
Діапазон сторінок: 1-110
Короткий огляд (реферат): Кіпибіда Л.О. «Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова»)». Кваліфікаційна робота магістра (110 с., 24 рис., 13 табл., 40 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо розвитку маркетингу послуг у закладі громадського харчування. У роботі: досліджено поняття маркетингу та його місце в системі управління підприємством; охарактеризовано особливості і моделі маркетингу послуг; досліджено місце сфери громадського харчування у розвитку національної економіки; надано загальну характеристику діяльності кафе «Пиріжкова»; описано методичний інструментарій маркетингового аналізу підприємства сфери послуг; досліджено маркетингову діяльність кафе «Пиріжкова» на основі SNW-аналізу; сформульовано підходи до управління маркетингом у закладі громадського харчування; обґрунтовано необхідність використання маркетингової комунікації для просування закладу громадського харчування на ринку; запропоновано використовувати інструменти мерчандайзингу при управлінні продажем продукції в кафе «Пиріжкова».
Kipybida L. Development of services marketing in a catering company (café “Pyrizhkova” as a case study). Master’s thesis (110 p., 24 fig., 13 tabl., 40 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and development of recommendations for the development of service marketing in the catering industry. In the thesis: the concept of marketing and its place in the enterprise management system is studied; features and models of marketing of services are characterized; the place of the catering industry in the development of the national economy is investigated; a general description of the activities of the cafe “Pyrizhkova” is provided; the methodological tools for marketing analysis of a service enterprise are described; the marketing activities of the cafe “Pyrizhkova” are studied on the basis of SNW-analysis; approaches to marketing management in a catering establishment are formulated; the necessity of using marketing communication to promote a catering establishment in the market is substantiated; it is proposed to use merchandising tools in managing the sale of products in the cafe “Pyrizhkova”.
Зміст: ВСТУП 5 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 8 1.1. Поняття маркетингу та його місце в системі управління підприємством 8 1.2. Характеристика особливостей і моделей маркетингу послуг 16 1.3. Дослідження місця сфери громадського харчування у розвитку національної економіки 27 Висновок до теоретичної частини 37 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 38 2.1. Загальна характеристика діяльності кафе «Пиріжкова» 38 2.2. Опис методичного інструментарію маркетингового аналізу підприємства сфери послуг 47 2.3. Дослідження маркетингової діяльності кафе «Пиріжкова» на основі SNW-аналізу 62 Висновок до аналітико-дослідницької частини 66 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДІ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 68 3.1. Підходи до управління маркетингом у закладі громадського харчування 68 3.2. Використання маркетингової комунікації для просування закладу громадського харчування на ринку 77 3.3. Управління продажем продукції з використанням інструментів мерчандайзингу в кафе «Пиріжкова» 80 Висновок до проектно-рекомендаційної частини 84 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 86 4.1. Основні завдання і функції системи управління охороною праці (СУОП) на рівні організації 86 4.2. Розроблення і реалізація заходів з евакуації персоналу та відвідувачів закладу громадського харчування під час надзвичайних ситуацій 87 ВИСНОВКИ 90 БІБЛІОГРАФІЯ 92 ДОДАТКИ 96
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43104
Власник авторського права: © Кіпибіда Л.О., 2023
Перелік літератури: 1. Балабанова Л.В. SWOT-аналіз: основа формування маркетингової стратегії. К.: Знання, 2005. 301 с.
2. Балацький Є. О., Бондаренко А. Ф. Маркетинг: навчальний посібник. Суми, 2015. 397 с.
3. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Київ: Знання, 2011. 495 с.
4. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.
5. Блакитний океан – стратегія [Електронний ресурс]. 2016. Режим доступу: http://moyaosvita.com.ua/marketing/blakitnij-okean-strategiya/.
6. Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 227-234.
7. Іванова Л. О. Маркетинг послуг: навчальний посібник / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
8. Заєць В. А., Слободян О. П., Нещадим Л. П. Розроблення заходів з евакуації виробничого персоналу в закладі ресторанного господарства при виникненні надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс]. 2015. Режим доступу: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/20088/1/116.pdf.
9. Ілляшенко С. М. Маркетингова діяльність на підприємстві // Економіка підприємства: підручник / за заг. ред. д. е. н., проф. Л.Г. Мельника. Суми: Університетська книга, 2012. С. 528-559.
10. Кальницький А. Є., Копусяк Я. Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства // Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2014. №. 1. С. 94-97.
11. Коноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи // Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332-336.
12. Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посібн. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.
13. Кузик О. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навч. посібн. Львів: ЛНУ, 2015. 240 с.
14. Кудінова М. М., Євтушенко В. А., Бахмет О. В. Дослідження та удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг. Східна Європа. Економіка, бізнес та управління. 2018. № 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue.
15. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.
16. Куценко В. І., Трілленберг Г. І. Менеджмент сфери послуг. НАН України. Рада по вивченню продуктивних сил України. К.: ЗАТ «Ніч лава», 2007. 459 с.
17. Майовець Є. Й. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 450 с.
18. Маказан Є. В. Сучасні маркетингові принципи управління підприємством // Вісник Приазовського державного технічного університету. 2016. Вип. 31, Т. 2. С. 49-54.
19. Маркетинг підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. К.: Центр навч. літ., 2012. 612 с.
20. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.
21. Мартиненко В. П., Манько І. В. Економічна сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства. Підприємництво та інновації. 2017. №4. С. 93-97.
22. Мендела І. Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2012. 102 с.
23. Муштай В. А., Бересток Б. П. Формування та оцінка ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послуг // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. Вип.2 (19). С. 183-189.
24. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.
25. Оксентюк Б. А. Сервісна політика в маркетингу // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», 28-29 листопада 2018 року. Т.: ФОП Паляниця ВА, 2018. Том 3. С. 211-212.
26. Пащук О. В. Маркетинг послуг: Стратегічний підхід: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2005. 560 с.
27. Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.
28. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 387 с.
29. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб.; 3-є вид., і доп. Київ: Знання, КОО, 2009. 327 с.
30. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
31. Серединська В. М. Економічний аналіз: навч. посіб. / В. М. Серединська, О. М. Загородна, Р. В. Федорович. Т.: Астон, 2010. 623 с.
32. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
33. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
34. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.
35. Тимошенко З. І., Мунін Г. Б., Дишлевий В. П. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу. К.: Вид-во Європ. ун-ту. 2007. 246 с.
36. Тульчинська С.О., Сегеда Є.І. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2015. Вип. 16. С. 98-104.
37. Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період: монографія / під заг. ред. д.е.н., проф. Храпкіної В. В., к.е.н., доц. Пічик К. В. К.: Інтерсервіс, 2022. 282 с.
38. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
39. Шканова О. М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. К.: Кондор, 2008. 304 с.
40. Шпак Н.О., Грабович І.В. Підходи до оцінювання ефективності використання інструментів маркетингу підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. Випуск 45. С. 84-90.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kipybida L_O_2023.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Кіпибіда.doc47,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора