Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43104
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorКіпибіда, Людмила Олегівна-
dc.contributor.authorKipybida, Liudmyla-
dc.date.accessioned2023-12-27T20:06:25Z-
dc.date.available2023-12-27T20:06:25Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationКіпибіда Л. О. Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. М. Мельник. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023. 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43104-
dc.description.abstractКіпибіда Л.О. «Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова»)». Кваліфікаційна робота магістра (110 с., 24 рис., 13 табл., 40 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо розвитку маркетингу послуг у закладі громадського харчування. У роботі: досліджено поняття маркетингу та його місце в системі управління підприємством; охарактеризовано особливості і моделі маркетингу послуг; досліджено місце сфери громадського харчування у розвитку національної економіки; надано загальну характеристику діяльності кафе «Пиріжкова»; описано методичний інструментарій маркетингового аналізу підприємства сфери послуг; досліджено маркетингову діяльність кафе «Пиріжкова» на основі SNW-аналізу; сформульовано підходи до управління маркетингом у закладі громадського харчування; обґрунтовано необхідність використання маркетингової комунікації для просування закладу громадського харчування на ринку; запропоновано використовувати інструменти мерчандайзингу при управлінні продажем продукції в кафе «Пиріжкова».uk_UA
dc.description.abstractKipybida L. Development of services marketing in a catering company (café “Pyrizhkova” as a case study). Master’s thesis (110 p., 24 fig., 13 tabl., 40 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and development of recommendations for the development of service marketing in the catering industry. In the thesis: the concept of marketing and its place in the enterprise management system is studied; features and models of marketing of services are characterized; the place of the catering industry in the development of the national economy is investigated; a general description of the activities of the cafe “Pyrizhkova” is provided; the methodological tools for marketing analysis of a service enterprise are described; the marketing activities of the cafe “Pyrizhkova” are studied on the basis of SNW-analysis; approaches to marketing management in a catering establishment are formulated; the necessity of using marketing communication to promote a catering establishment in the market is substantiated; it is proposed to use merchandising tools in managing the sale of products in the cafe “Pyrizhkova”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 5 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 8 1.1. Поняття маркетингу та його місце в системі управління підприємством 8 1.2. Характеристика особливостей і моделей маркетингу послуг 16 1.3. Дослідження місця сфери громадського харчування у розвитку національної економіки 27 Висновок до теоретичної частини 37 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 38 2.1. Загальна характеристика діяльності кафе «Пиріжкова» 38 2.2. Опис методичного інструментарію маркетингового аналізу підприємства сфери послуг 47 2.3. Дослідження маркетингової діяльності кафе «Пиріжкова» на основі SNW-аналізу 62 Висновок до аналітико-дослідницької частини 66 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДІ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 68 3.1. Підходи до управління маркетингом у закладі громадського харчування 68 3.2. Використання маркетингової комунікації для просування закладу громадського харчування на ринку 77 3.3. Управління продажем продукції з використанням інструментів мерчандайзингу в кафе «Пиріжкова» 80 Висновок до проектно-рекомендаційної частини 84 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 86 4.1. Основні завдання і функції системи управління охороною праці (СУОП) на рівні організації 86 4.2. Розроблення і реалізація заходів з евакуації персоналу та відвідувачів закладу громадського харчування під час надзвичайних ситуацій 87 ВИСНОВКИ 90 БІБЛІОГРАФІЯ 92 ДОДАТКИ 96uk_UA
dc.format.extent1-110-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectinstitutionuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of services marketing in a catering company (café “Pyrizhkova” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Кіпибіда Л.О., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.6uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. SWOT-аналіз: основа формування маркетингової стратегії. К.: Знання, 2005. 301 с.uk_UA
dc.relation.references2. Балацький Є. О., Бондаренко А. Ф. Маркетинг: навчальний посібник. Суми, 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.references3. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Київ: Знання, 2011. 495 с.uk_UA
dc.relation.references4. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.uk_UA
dc.relation.references5. Блакитний океан – стратегія [Електронний ресурс]. 2016. Режим доступу: http://moyaosvita.com.ua/marketing/blakitnij-okean-strategiya/.uk_UA
dc.relation.references6. Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 227-234.uk_UA
dc.relation.references7. Іванова Л. О. Маркетинг послуг: навчальний посібник / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references8. Заєць В. А., Слободян О. П., Нещадим Л. П. Розроблення заходів з евакуації виробничого персоналу в закладі ресторанного господарства при виникненні надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс]. 2015. Режим доступу: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/20088/1/116.pdf.uk_UA
dc.relation.references9. Ілляшенко С. М. Маркетингова діяльність на підприємстві // Економіка підприємства: підручник / за заг. ред. д. е. н., проф. Л.Г. Мельника. Суми: Університетська книга, 2012. С. 528-559.uk_UA
dc.relation.references10. Кальницький А. Є., Копусяк Я. Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства // Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2014. №. 1. С. 94-97.uk_UA
dc.relation.references11. Коноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи // Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332-336.uk_UA
dc.relation.references12. Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посібн. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.uk_UA
dc.relation.references13. Кузик О. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навч. посібн. Львів: ЛНУ, 2015. 240 с.uk_UA
dc.relation.references14. Кудінова М. М., Євтушенко В. А., Бахмет О. В. Дослідження та удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг. Східна Європа. Економіка, бізнес та управління. 2018. № 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue.uk_UA
dc.relation.references15. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references16. Куценко В. І., Трілленберг Г. І. Менеджмент сфери послуг. НАН України. Рада по вивченню продуктивних сил України. К.: ЗАТ «Ніч лава», 2007. 459 с.uk_UA
dc.relation.references17. Майовець Є. Й. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 450 с.uk_UA
dc.relation.references18. Маказан Є. В. Сучасні маркетингові принципи управління підприємством // Вісник Приазовського державного технічного університету. 2016. Вип. 31, Т. 2. С. 49-54.uk_UA
dc.relation.references19. Маркетинг підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. К.: Центр навч. літ., 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references20. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.uk_UA
dc.relation.references21. Мартиненко В. П., Манько І. В. Економічна сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства. Підприємництво та інновації. 2017. №4. С. 93-97.uk_UA
dc.relation.references22. Мендела І. Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2012. 102 с.uk_UA
dc.relation.references23. Муштай В. А., Бересток Б. П. Формування та оцінка ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послуг // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. Вип.2 (19). С. 183-189.uk_UA
dc.relation.references24. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references25. Оксентюк Б. А. Сервісна політика в маркетингу // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», 28-29 листопада 2018 року. Т.: ФОП Паляниця ВА, 2018. Том 3. С. 211-212.uk_UA
dc.relation.references26. Пащук О. В. Маркетинг послуг: Стратегічний підхід: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2005. 560 с.uk_UA
dc.relation.references27. Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.references28. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 387 с.uk_UA
dc.relation.references29. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб.; 3-є вид., і доп. Київ: Знання, КОО, 2009. 327 с.uk_UA
dc.relation.references30. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references31. Серединська В. М. Економічний аналіз: навч. посіб. / В. М. Серединська, О. М. Загородна, Р. В. Федорович. Т.: Астон, 2010. 623 с.uk_UA
dc.relation.references32. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.references33. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references34. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references35. Тимошенко З. І., Мунін Г. Б., Дишлевий В. П. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу. К.: Вид-во Європ. ун-ту. 2007. 246 с.uk_UA
dc.relation.references36. Тульчинська С.О., Сегеда Є.І. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2015. Вип. 16. С. 98-104.uk_UA
dc.relation.references37. Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період: монографія / під заг. ред. д.е.н., проф. Храпкіної В. В., к.е.н., доц. Пічик К. В. К.: Інтерсервіс, 2022. 282 с.uk_UA
dc.relation.references38. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references39. Шканова О. М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. К.: Кондор, 2008. 304 с.uk_UA
dc.relation.references40. Шпак Н.О., Грабович І.В. Підходи до оцінювання ефективності використання інструментів маркетингу підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. Випуск 45. С. 84-90.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:241 — готельно-ресторанна справа

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
dyplom_Kipybida L_O_2023.pdf1,28 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Авторська довідка_Кіпибіда.doc47,5 kBMicrosoft WordÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge