Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966

Tytuł: CRM як філософія ведення бізнесу
Inne tytuły: CRM as a business philosophy
Authors: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь
Lutsykiv, Ivanna
Gupka, Vasyl
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Луциків І. В. CRM як філософія ведення бізнесу / Іванна Луциків, Василь Гупка // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 158–160. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description (International): Lutsykiv I., Gupka V. (2023) CRM yak filosofiia vedennia biznesu [CRM as a business philosophy]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 158-160 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 3-lis-2023
Date of entry: 1-gru-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
UDC: 334.02
Strony: 3
Zakres stron: 158-160
Główna strona: 158
Strona końcowa: 160
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966
ISBN: 978-617-7875-68-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
Związane URL literatura: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Управління взаємовідносинами з клієнтами (СRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
References: 1. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy (SRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi