Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorЛуциків, Іванна Василівна
dc.contributor.authorГупка, Василь
dc.contributor.authorLutsykiv, Ivanna
dc.contributor.authorGupka, Vasyl
dc.coverage.temporal3 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal3 November 2023
dc.date.accessioned2023-12-01T09:00:17Z-
dc.date.available2023-12-01T09:00:17Z-
dc.date.created2023-11-03
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationЛуциків І. В. CRM як філософія ведення бізнесу / Іванна Луциків, Василь Гупка // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 158–160. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-68-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966-
dc.format.extent158-160
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.relation.urihttps://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
dc.titleCRM як філософія ведення бізнесу
dc.title.alternativeCRM as a business philosophy
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc334.02
dc.relation.references1. Управління взаємовідносинами з клієнтами (СRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
dc.relation.referencesen1. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy (SRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
dc.identifier.citationenLutsykiv I., Gupka V. (2023) CRM yak filosofiia vedennia biznesu [CRM as a business philosophy]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 158-160 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage158
dc.citation.epage160
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi