Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966

Title: CRM як філософія ведення бізнесу
Other Titles: CRM as a business philosophy
Authors: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь
Lutsykiv, Ivanna
Gupka, Vasyl
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Луциків І. В. CRM як філософія ведення бізнесу / Іванна Луциків, Василь Гупка // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 158–160. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description (International): Lutsykiv I., Gupka V. (2023) CRM yak filosofiia vedennia biznesu [CRM as a business philosophy]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 158-160 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Conference/Event: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Issue Date: 3-Νοε-2023
Date of entry: 1-Δεκ-2023
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
UDC: 334.02
Number of pages: 3
Page range: 158-160
Start page: 158
End page: 160
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966
ISBN: 978-617-7875-68-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
URL for reference material: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
References (Ukraine): 1. Управління взаємовідносинами з клієнтами (СRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
References (International): 1. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy (SRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
Content type: Conference Abstract
Εμφανίζεται στις συλλογές:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα