Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966

Назва: CRM як філософія ведення бізнесу
Інші назви: CRM as a business philosophy
Автори: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь
Lutsykiv, Ivanna
Gupka, Vasyl
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Луциків І. В. CRM як філософія ведення бізнесу / Іванна Луциків, Василь Гупка // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 158–160. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description: Lutsykiv I., Gupka V. (2023) CRM yak filosofiia vedennia biznesu [CRM as a business philosophy]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 158-160 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 3-лис-2023
Дата внесення: 1-гру-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
УДК: 334.02
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 158-160
Початкова сторінка: 158
Кінцева сторінка: 160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42966
ISBN: 978-617-7875-68-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
Перелік літератури: 1. Управління взаємовідносинами з клієнтами (СRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
References: 1. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy (SRM). URL: https://rbc-grp.solutions/ua/vzaimootnosheniya-s-klientami-crm/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.