Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901
Titolo: «Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА»
Titoli alternativi: Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study)
Autori: Бурда, Ольга Володимирівна
Burda, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурда О. В. Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / О. В. Бурда. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 76 с.
Bibliographic description (International): Burda Olga. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) in the specialty "073 — management" Bachelor's qualifying work. O.V. Burda — Ternopil: TNTU, 2023. — 76 p.
Data: giu-2023
Submitted date: giu-2023
Date of entry: 26-giu-2023
Editore: ТНТУ імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Стойко, Ігор Іванович
UDC: 339.138
Parole chiave: маркетинг,
стимулювання збуту
просування товарів
реклама
прямий продаж
маркетингові комунікації
marketing
promotion
logistics
goods
sales
marketing strategies
Abstract: Бурда Ольга Володимирівна. Розробка комплексу просування товарів на підприємстві на прикладі ПрАТ «ТерА» (46006 Тернопільська обл., м. Тернопіль вул. Пирогова 11) Кваліфікаційна робота бакалавра 76 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 1 діаграма, 4 додатки, 34 літературних джерела. Предметом дослідження: комплекс просування товарів даного підприємства. Об’єктом дослідження: комунікаційна політика ПрАТ «ТерА». Метою роботи є розробка комплексу просування продукції досліджуваного підприємства.. Методи дослідження: табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Ключові слова: маркетинг, просування товарів, стимулювання збуту, реклама, прямий продаж, маркетингові комунікації.
Burda Olga Volodymyrivna. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) (46006 Ternopil Region, Ternopil, 11 Pyrogova St.) Bachelor's qualification work 76 pages, 6 figures, 12 tables, 4 appendices, 34 literary sources. The subject of the study: the process of developing a product promotion complex. The object of the study: communication policy of TerA PJSC. Purpose of the work: The purpose of writing the bachelor's thesis is to develop a product promotion complex at the TerA PJSC enterprise. Research methods: The methodological base in the development of the product promotion complex is a gradual approach that examines the complex system of product promotion of Ukrainian enterprises. Keywords: marketing, promotion, logistics, goods, sales, marketing strategies.
Descrizione: Проведення аналізу комунікаційної політики на підприємстві, аналізі організації збуту, визначення і вирішення конкретних шляхів даної проблеми в ринкових умовах господарювання.
Content: ЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Принципи та цілі логістичного моделювання процесів просування товарів 8 1.2 Основні логістичні моделі збуту та оцінка кон’юнктури ринку для раціональної організації виробництва і просування товарів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Загальна характеристика діяльності ПрАТ «ТерА» 2.2 Аналіз виконання завдань щодо виготовлення, просування та збуту продукції на підприємстві 31 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПрАТ «ТерА» 3.1 Шляхи удосконалення інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві 3.2 Заходи щодо розробки комплексу просування продукції ПрАТ «ТерА» з використанням Інтернет-технологій РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Стан охорони праці на ПрАТ «ТерА» та її контроль 4.2 Впровадження природоохоронних заходів по підприємству ПрАТ «ТерА» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901
Copyright owner: Бурда Ольга Володимирівна, 2023
References (Ukraine): Алданькова Г. В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж. Ефективна економіка. 2020. No 7. URL: http:www.economy.nayka.com.ua?op=1&z=8064.
Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. No 1. С. 73-82.
Вікрі К. Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації /Карен Вікрі. Київ : Vivat, 2020. 224 с.
Верлока В. С., Коноваленко М. К., Сиволовська О. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Х.: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. No 6, Т. 1. С. 231 233.
. Галюк Я.Д. Реклама в соціальних мережах як маркетингова комунікація підприємства в сучаснихумовах Андрушкевич З.М., Галюк Я.Д. Сталий розвиток економіки. 2018 No 2 (39) С. 181- 186.
Дибчук Л.В. Паночишин Ю.М. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент сучасних комунікацій Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць; за заг. ред. д. філос. н. М.А. Журби. Монреаль: СРМ «ASF», 2018. С. 208-211
Зоріна О.І., Фадєєнко В.Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Випуск 21. С. 284-287.
Квіт С. Масові комунікації / Сергій Квіт. Київ: Кієвомогилянська академія, 2018. -352 с
Content type: Bachelor Thesis
È visualizzato nelle collezioni:073 — менеджмент

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Авторська довідка Бурда.pdf226,46 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Бурда Еларту до внесення.pdf717,33 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione