Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901
Назва: «Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА»
Інші назви: Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study)
Автори: Бурда, Ольга Володимирівна
Burda, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бурда О. В. Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / О. В. Бурда. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 76 с.
Bibliographic description: Burda Olga. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) in the specialty "073 — management" Bachelor's qualifying work. O.V. Burda — Ternopil: TNTU, 2023. — 76 p.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 26-чер-2023
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.138
Теми: маркетинг,
стимулювання збуту
просування товарів
реклама
прямий продаж
маркетингові комунікації
marketing
promotion
logistics
goods
sales
marketing strategies
Короткий огляд (реферат): Бурда Ольга Володимирівна. Розробка комплексу просування товарів на підприємстві на прикладі ПрАТ «ТерА» (46006 Тернопільська обл., м. Тернопіль вул. Пирогова 11) Кваліфікаційна робота бакалавра 76 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 1 діаграма, 4 додатки, 34 літературних джерела. Предметом дослідження: комплекс просування товарів даного підприємства. Об’єктом дослідження: комунікаційна політика ПрАТ «ТерА». Метою роботи є розробка комплексу просування продукції досліджуваного підприємства.. Методи дослідження: табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Ключові слова: маркетинг, просування товарів, стимулювання збуту, реклама, прямий продаж, маркетингові комунікації.
Burda Olga Volodymyrivna. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) (46006 Ternopil Region, Ternopil, 11 Pyrogova St.) Bachelor's qualification work 76 pages, 6 figures, 12 tables, 4 appendices, 34 literary sources. The subject of the study: the process of developing a product promotion complex. The object of the study: communication policy of TerA PJSC. Purpose of the work: The purpose of writing the bachelor's thesis is to develop a product promotion complex at the TerA PJSC enterprise. Research methods: The methodological base in the development of the product promotion complex is a gradual approach that examines the complex system of product promotion of Ukrainian enterprises. Keywords: marketing, promotion, logistics, goods, sales, marketing strategies.
Опис: Проведення аналізу комунікаційної політики на підприємстві, аналізі організації збуту, визначення і вирішення конкретних шляхів даної проблеми в ринкових умовах господарювання.
Зміст: ЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Принципи та цілі логістичного моделювання процесів просування товарів 8 1.2 Основні логістичні моделі збуту та оцінка кон’юнктури ринку для раціональної організації виробництва і просування товарів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Загальна характеристика діяльності ПрАТ «ТерА» 2.2 Аналіз виконання завдань щодо виготовлення, просування та збуту продукції на підприємстві 31 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПрАТ «ТерА» 3.1 Шляхи удосконалення інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві 3.2 Заходи щодо розробки комплексу просування продукції ПрАТ «ТерА» з використанням Інтернет-технологій РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Стан охорони праці на ПрАТ «ТерА» та її контроль 4.2 Впровадження природоохоронних заходів по підприємству ПрАТ «ТерА» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901
Власник авторського права: Бурда Ольга Володимирівна, 2023
Перелік літератури: Алданькова Г. В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж. Ефективна економіка. 2020. No 7. URL: http:www.economy.nayka.com.ua?op=1&z=8064.
Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. No 1. С. 73-82.
Вікрі К. Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації /Карен Вікрі. Київ : Vivat, 2020. 224 с.
Верлока В. С., Коноваленко М. К., Сиволовська О. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Х.: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. No 6, Т. 1. С. 231 233.
. Галюк Я.Д. Реклама в соціальних мережах як маркетингова комунікація підприємства в сучаснихумовах Андрушкевич З.М., Галюк Я.Д. Сталий розвиток економіки. 2018 No 2 (39) С. 181- 186.
Дибчук Л.В. Паночишин Ю.М. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент сучасних комунікацій Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць; за заг. ред. д. філос. н. М.А. Журби. Монреаль: СРМ «ASF», 2018. С. 208-211
Зоріна О.І., Фадєєнко В.Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Випуск 21. С. 284-287.
Квіт С. Масові комунікації / Сергій Квіт. Київ: Кієвомогилянська академія, 2018. -352 с
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Бурда.pdf226,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бурда Еларту до внесення.pdf717,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора