Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorБурда, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorBurda, Olga-
dc.date.accessioned2023-06-26T19:02:54Z-
dc.date.available2023-06-26T19:02:54Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationБурда О. В. Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / О. В. Бурда. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41901-
dc.descriptionПроведення аналізу комунікаційної політики на підприємстві, аналізі організації збуту, визначення і вирішення конкретних шляхів даної проблеми в ринкових умовах господарювання.uk_UA
dc.description.abstractБурда Ольга Володимирівна. Розробка комплексу просування товарів на підприємстві на прикладі ПрАТ «ТерА» (46006 Тернопільська обл., м. Тернопіль вул. Пирогова 11) Кваліфікаційна робота бакалавра 76 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 1 діаграма, 4 додатки, 34 літературних джерела. Предметом дослідження: комплекс просування товарів даного підприємства. Об’єктом дослідження: комунікаційна політика ПрАТ «ТерА». Метою роботи є розробка комплексу просування продукції досліджуваного підприємства.. Методи дослідження: табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Ключові слова: маркетинг, просування товарів, стимулювання збуту, реклама, прямий продаж, маркетингові комунікації.uk_UA
dc.description.abstractBurda Olga Volodymyrivna. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) (46006 Ternopil Region, Ternopil, 11 Pyrogova St.) Bachelor's qualification work 76 pages, 6 figures, 12 tables, 4 appendices, 34 literary sources. The subject of the study: the process of developing a product promotion complex. The object of the study: communication policy of TerA PJSC. Purpose of the work: The purpose of writing the bachelor's thesis is to develop a product promotion complex at the TerA PJSC enterprise. Research methods: The methodological base in the development of the product promotion complex is a gradual approach that examines the complex system of product promotion of Ukrainian enterprises. Keywords: marketing, promotion, logistics, goods, sales, marketing strategies.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Принципи та цілі логістичного моделювання процесів просування товарів 8 1.2 Основні логістичні моделі збуту та оцінка кон’юнктури ринку для раціональної організації виробництва і просування товарів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Загальна характеристика діяльності ПрАТ «ТерА» 2.2 Аналіз виконання завдань щодо виготовлення, просування та збуту продукції на підприємстві 31 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПрАТ «ТерА» 3.1 Шляхи удосконалення інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві 3.2 Заходи щодо розробки комплексу просування продукції ПрАТ «ТерА» з використанням Інтернет-технологій РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Стан охорони праці на ПрАТ «ТерА» та її контроль 4.2 Впровадження природоохоронних заходів по підприємству ПрАТ «ТерА» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетинг,uk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпрямий продажuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectgoodsuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.title«Розробка комплексу просування товарів підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderБурда Ольга Володимирівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesАлданькова Г. В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж. Ефективна економіка. 2020. No 7. URL: http:www.economy.nayka.com.ua?op=1&z=8064.uk_UA
dc.relation.referencesБожкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. No 1. С. 73-82.uk_UA
dc.relation.referencesВікрі К. Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації /Карен Вікрі. Київ : Vivat, 2020. 224 с.uk_UA
dc.relation.referencesВерлока В. С., Коноваленко М. К., Сиволовська О. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Х.: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.uk_UA
dc.relation.referencesВойнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. No 6, Т. 1. С. 231 233.uk_UA
dc.relation.references. Галюк Я.Д. Реклама в соціальних мережах як маркетингова комунікація підприємства в сучаснихумовах Андрушкевич З.М., Галюк Я.Д. Сталий розвиток економіки. 2018 No 2 (39) С. 181- 186.uk_UA
dc.relation.referencesДибчук Л.В. Паночишин Ю.М. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент сучасних комунікацій Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць; за заг. ред. д. філос. н. М.А. Журби. Монреаль: СРМ «ASF», 2018. С. 208-211uk_UA
dc.relation.referencesЗоріна О.І., Фадєєнко В.Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Випуск 21. С. 284-287.uk_UA
dc.relation.referencesКвіт С. Масові комунікації / Сергій Квіт. Київ: Кієвомогилянська академія, 2018. -352 сuk_UA
dc.identifier.citationenBurda Olga. Development of an enterprise goods promotion complex (PJSC "TerA" as a case study) in the specialty "073 — management" Bachelor's qualifying work. O.V. Burda — Ternopil: TNTU, 2023. — 76 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Бурда.pdf226,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бурда Еларту до внесення.pdf717,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора