Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703

Tytuł: CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами
Inne tytuły: CRM system as a tool for improving customer relations
Authors: Гром’як, Р. С.
Серкіз, С. С.
Gromyak, R. S.
Serkiz, S. S.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Гром’як Р. С. CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами / Р. С. Гром’як, С. С. Серкіз // ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 7-8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 130. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Gromyak R. S., Serkiz S. S. (2022) CRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy [CRM system as a tool for improving customer relations]. ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 7-8 December 2022), pp. 130 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2022
Book of abstracts of the ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2022
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Data wydania: 7-gru-2022
Date of entry: 15-lut-2023
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 7-8 грудня 2022 року
7-8 December 2022
UDC: 004.45
Strony: 1
Zakres stron: 130
Główna strona: 130
Strona końcowa: 130
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703
ISBN: 978-617-7875-49-8
Związane URL literatura: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Шарапа О.М. Управління взаємовідносинами з клієнтами – 2009. – № 7 (97). – С. 175-183.
2. СRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
References: 1. Sharapa O.M. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy – 2009, No 7 (97), P. 175-183.
2. SRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅺ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi