Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703

Título: CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами
Outros títulos: CRM system as a tool for improving customer relations
Authors: Гром’як, Р. С.
Серкіз, С. С.
Gromyak, R. S.
Serkiz, S. S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Гром’як Р. С. CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами / Р. С. Гром’як, С. С. Серкіз // ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 7-8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 130. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description (International): Gromyak R. S., Serkiz S. S. (2022) CRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy [CRM system as a tool for improving customer relations]. ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 7-8 December 2022), pp. 130 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2022
Book of abstracts of the ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2022
Conference/Event: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Data de edición: 7-Dec-2022
Date of entry: 15-Feb-2023
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7-8 грудня 2022 року
7-8 December 2022
UDC: 004.45
Number of pages: 1
Page range: 130
Start page: 130
End page: 130
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703
ISBN: 978-617-7875-49-8
URL for reference material: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
References (Ukraine): 1. Шарапа О.М. Управління взаємовідносинами з клієнтами – 2009. – № 7 (97). – С. 175-183.
2. СRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
References (International): 1. Sharapa O.M. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy – 2009, No 7 (97), P. 175-183.
2. SRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
Content type: Conference Abstract
Aparece nas ColecciónsⅪ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2022)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados