Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГром’як, Р. С.
dc.contributor.authorСеркіз, С. С.
dc.contributor.authorGromyak, R. S.
dc.contributor.authorSerkiz, S. S.
dc.coverage.temporal7-8 грудня 2022 року
dc.coverage.temporal7-8 December 2022
dc.date.accessioned2023-02-15T15:59:52Z-
dc.date.available2023-02-15T15:59:52Z-
dc.date.created2022-12-07
dc.date.issued2022-12-07
dc.identifier.citationГром’як Р. С. CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами / Р. С. Гром’як, С. С. Серкіз // ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 7-8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 130. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-49-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703-
dc.format.extent130
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2022
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2022
dc.relation.urihttp://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
dc.titleCRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами
dc.title.alternativeCRM system as a tool for improving customer relations
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.45
dc.relation.references1. Шарапа О.М. Управління взаємовідносинами з клієнтами – 2009. – № 7 (97). – С. 175-183.
dc.relation.references2. СRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
dc.relation.referencesen1. Sharapa O.M. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy – 2009, No 7 (97), P. 175-183.
dc.relation.referencesen2. SRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
dc.identifier.citationenGromyak R. S., Serkiz S. S. (2022) CRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy [CRM system as a tool for improving customer relations]. ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 7-8 December 2022), pp. 130 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.spage130
dc.citation.epage130
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅺ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.