Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703

Назва: CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами
Інші назви: CRM system as a tool for improving customer relations
Автори: Гром’як, Р. С.
Серкіз, С. С.
Gromyak, R. S.
Serkiz, S. S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Гром’як Р. С. CRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами / Р. С. Гром’як, С. С. Серкіз // ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 7-8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 130. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Gromyak R. S., Serkiz S. S. (2022) CRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy [CRM system as a tool for improving customer relations]. ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 7-8 December 2022), pp. 130 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2022
Book of abstracts of the ⅩⅠ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2022
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Дата публікації: 7-гру-2022
Дата внесення: 15-лют-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 7-8 грудня 2022 року
7-8 December 2022
УДК: 004.45
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 130
Початкова сторінка: 130
Кінцева сторінка: 130
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40703
ISBN: 978-617-7875-49-8
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
Перелік літератури: 1. Шарапа О.М. Управління взаємовідносинами з клієнтами – 2009. – № 7 (97). – С. 175-183.
2. СRM-система як інструмент удосконалення взаємовідносин з клієнтами http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
References: 1. Sharapa O.M. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy – 2009, No 7 (97), P. 175-183.
2. SRM-systema yak instrument udoskonalennia vzaiemovidnosyn z kliientamy http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅺ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.