Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347

Tytuł: Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop
Inne tytuły: Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop
Authors: Кишкевич, Олег Олегович
Кашосі, А.
Михалик, Дмитро Михайлович
Kyshkevych, O.
Kashosi, A.
Mykhalyk, D.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Кишкевич О. Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop / О. Кишкевич, А. Кашосі, Д. Михалик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 115–116. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
Bibliographic description: Kyshkevych O., Kashosi A., Mykhalyk D. (2022) Proektuvannia ta rozrobka platformy keruvannia marketynhovymy danymy na osnovi Airflow ta Hadoop [Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 115-116 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
Materials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 7-gru-2022
Date of entry: 19-sty-2023
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 7–8 грудня 2022 року
7–8 December 2022
UDC: 004.4
Strony: 2
Zakres stron: 115-116
Główna strona: 115
Strona końcowa: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://hadoop.apache.org/
https://airflow.apache.org/
https://www.kimballgroup.com/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 р.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
References: 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 r.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi