Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347

Title: Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop
Other Titles: Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop
Authors: Кишкевич, Олег Олегович
Кашосі, А.
Михалик, Дмитро Михайлович
Kyshkevych, O.
Kashosi, A.
Mykhalyk, D.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кишкевич О. Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop / О. Кишкевич, А. Кашосі, Д. Михалик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 115–116. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
Bibliographic description (International): Kyshkevych O., Kashosi A., Mykhalyk D. (2022) Proektuvannia ta rozrobka platformy keruvannia marketynhovymy danymy na osnovi Airflow ta Hadoop [Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 115-116 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
Materials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
Conference/Event: Ⅹ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 7-Dec-2022
Date of entry: 19-Jan-2023
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7–8 грудня 2022 року
7–8 December 2022
UDC: 004.4
Number of pages: 2
Page range: 115-116
Start page: 115
End page: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://hadoop.apache.org/
https://airflow.apache.org/
https://www.kimballgroup.com/
References (Ukraine): 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 р.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
References (International): 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 r.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.