Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКишкевич, Олег Олегович-
dc.contributor.authorКашосі, А.-
dc.contributor.authorМихалик, Дмитро Михайлович-
dc.contributor.authorKyshkevych, O.-
dc.contributor.authorKashosi, A.-
dc.contributor.authorMykhalyk, D.-
dc.coverage.temporal7–8 грудня 2022 року-
dc.coverage.temporal7–8 December 2022-
dc.date.accessioned2023-01-19T08:15:12Z-
dc.date.available2023-01-19T08:15:12Z-
dc.date.created2022-12-07-
dc.date.issued2022-12-07-
dc.identifier.citationКишкевич О. Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop / О. Кишкевич, А. Кашосі, Д. Михалик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 115–116. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347-
dc.format.extent115-116-
dc.language.isouk-
dc.publisherТНТУ-
dc.publisherTNTU-
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022-
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022-
dc.relation.urihttps://hadoop.apache.org/-
dc.relation.urihttps://airflow.apache.org/-
dc.relation.urihttps://www.kimballgroup.com/-
dc.titleПроектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop-
dc.title.alternativeDesign and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop-
dc.typeConference Abstract-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022-
dc.coverage.placenameТернопіль-
dc.coverage.placenameTernopil-
dc.format.pages2-
dc.subject.udc004.4-
dc.relation.references1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 р.-
dc.relation.references2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323-
dc.relation.references3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.-
dc.relation.references4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.-
dc.relation.references5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.-
dc.relation.referencesen1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 r.-
dc.relation.referencesen2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323-
dc.relation.referencesen3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.-
dc.relation.referencesen4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.-
dc.relation.referencesen5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.-
dc.identifier.citationenKyshkevych O., Kashosi A., Mykhalyk D. (2022) Proektuvannia ta rozrobka platformy keruvannia marketynhovymy danymy na osnovi Airflow ta Hadoop [Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 115-116 [in Ukrainian].-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна-
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя-
dc.citation.spage115-
dc.citation.epage116-
dc.citation.conferenceⅩ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя-
Розташовується у зібраннях:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.