Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347

Назва: Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop
Інші назви: Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop
Автори: Кишкевич, Олег Олегович
Кашосі, А.
Михалик, Дмитро Михайлович
Kyshkevych, O.
Kashosi, A.
Mykhalyk, D.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Кишкевич О. Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop / О. Кишкевич, А. Кашосі, Д. Михалик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 115–116. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
Bibliographic description: Kyshkevych O., Kashosi A., Mykhalyk D. (2022) Proektuvannia ta rozrobka platformy keruvannia marketynhovymy danymy na osnovi Airflow ta Hadoop [Design and development of marketing data management platform based on Airflow and Hadoop]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 115-116 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
Materials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
Конференція/захід: Ⅹ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 7-гру-2022
Дата внесення: 19-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 7–8 грудня 2022 року
7–8 December 2022
УДК: 004.4
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 115-116
Початкова сторінка: 115
Кінцева сторінка: 116
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40347
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://hadoop.apache.org/
https://airflow.apache.org/
https://www.kimballgroup.com/
Перелік літератури: 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 р.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
References: 1. Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Busi-nesses, Walden University, 2018. 148 r.
2. Donald Miller, Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, ISBN-13: 978-0718033323
3. Hadoop. URL: https://hadoop.apache.org/.
4. Airflow. URL: https://airflow.apache.org/.
5. Data Warehouse. URL: https://www.kimballgroup.com/.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.