Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40165
Назва: «Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)»
Інші назви: Organizational-economical tools of the enterprise competitiveness increase (Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” as a case study)
Автори: Євгеньєва, Ольга Сергіївна
Yevgenieva, Olha
Бібліографічний опис: Євгеньєва О. С. «Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)» : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. С. Євгеньєва. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 104 с.
Дата публікації: гру-2022
Дата внесення: 11-січ-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
УДК: 65.011
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
управління,
стратегія
конкурентоспроможність
ефективність
прибуток
підприємство
концепція
проектне рішення
management
strategy
competitiveness
efficiency
profit
enterprise
concept
project solution
Кількість сторінок: 104
Діапазон сторінок: 1-104
Початкова сторінка: 1
Кінцева сторінка: 104
Короткий огляд (реферат): Євгеньєва О.С. «Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)». Кваліфікаційна робота магістра (104 с., 17 рис., 17 табл., 39 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності закладу готельно-ресторанного бізнесу. У роботі: досліджено поняття конкурентоспроможності як фактора забезпечення розвитку готельно-ресторанного комплексу; вивчено науково-методичні підходи до вибору методів аналізу і оцінки конкурентоспроможності організації; описано методичний підхід до розрахунку комплексного показника конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу; охарактеризовано стан діяльності досліджуваного закладу; оцінено рівень конкурентоспроможності ГРК «Avalon Palace»; визначено інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємницьких структур готельно-ресторанного бізнесу; розроблено та описано концепцію проекту з впровадження нової послуги ГРК «Avalon Palace» з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку; здійснено економічне обґрунтування доцільності запропонованого проекту з відкриття косметологічного кабінету у ГРК «Avalon Palace».
Yevgenieva O. Organizational-economical tools of the enterprise competitiveness increase (Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” as a case study). Master’s thesis (104 p., 17 fig., 17 tabl., 39 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. The master's thesis is devoted to theoretical research and the development of practical recommendations for increasing the competitiveness of the hotel and restaurant business. In this paper, there were: investigated the concept of competitiveness as a factor of ensuring the development of the hotel-restaurant complex; studied the scientific and methodical approaches to the to the selection of methods of analysis and assessment of the organization's competitiveness; described a methodical approach to the calculation of the comprehensive indicator of the competitiveness of the hotel-restaurant complex; described the general economic activity of the studied enterprise; assessed the level of competitiveness of the Hotel-restaurant complex “Avalon Palace”; defined the tools for increasing the competitiveness of entrepreneurial structures of the hotel and restaurant business are; developed and described the concept of the project for the implementation of the new for Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” service in order to increase its competitive position on the market; carried out an economic substantiation of the feasibility of the proposed project to open a cosmetology office at the Hotel-restaurant complex “Avalon Palace”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40165
Власник авторського права: © Євгеньєва Ольга Сергіївна, 2022
Перелік літератури: 1. Адамик В.А. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2012. № 1. С. 69-78.
2. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України,2002. 358 с.
3. Акопій В.В. Організація і технологія надання послуг. К.: «Академія», 2006. 312 с.
4. Василенко В.О. Стратегічне управління. К.: ЦУЛ, 2003. 396 с.
5. Вашків О.П. Методичні аспекти оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства // Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2010. № 2. С. 88-95.
6. Вініченко І.І. Конкуренція: сутність та концепції дослідження [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.in.ua/pdf/10_2015/4.pdf.
7. Власова Н.О. Економіка готельно-ресторанного господарства. Х.: Світ книги, 2016. 389 с.
8. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю // Актуальні проблеми економіки. 2008. № 2. C. 60-66.
9. Грецький Р. Теоретичні підходи до визначення природи та сутності конкуренції // Формування ринкових відносин в Україні. 2015. № 2. С. 35-38.
10. Довбенко В.І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації // Зовнішня торгівля: право та економіка. 2007. № 6(35). С. 29-35.
11. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. К.: Центр начальної літератури, 2006. 384 с.
12. Енциклопедичний словник бізнесмена: менеджмент, маркетинг, інформатика / під заг. ред. М.І. Молдованова. К.: Техніка, 2006. 856 с.
13. Журба І.О., Коляденко Ю.М. Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua.
14. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11 січня 2001 року, № 2210-III [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.
15. Іванов Ю.Б., Орлов П.А., Іванова О.Ю. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія. Х.: ІНЖЕК, 2008. 352 с.
16. Кобиляцький Л.С. Управління конкурентоспроможністю: навч. посібник. К.: Зовнішня торгівля, 2003. 304 с.
17. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / І.А. Дмитрієв, І.М. Кирчата, О.М. Шершенюк. Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. 340 с.
18. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія / за заг. ред. О. Г. Янкового. Одеса : Атлант, 2013. 470 с.
19. Кузьмін О.Є. Конкурентоспроможність підприємства: планування та діагностика: Монографія. О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, О.П. Романко; за заг. ред. д.е.н., проф. Кузьміна О.Є. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2011. 180 с
20. Літвінова Ю.О. Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах // Управління розвитком. 2012. № 9. С. 35-37.
21. Мельничук Л.С., Хізніченко О.О. Шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств [Електронний ресурс] / Наукові праці. Економіка. 2016. Випуск 263. Том 275. С. 102-105. Режим доступу: file:///C:/Users/Admin/Downloads/107934-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-228773-1-10-20170727.pdf.
22. Мохненко А.С., Різник С.В., Хомляк М.М. Конкуренція // Енциклопедія Сучасної України: енциклопедія [Електронна версія] / ред.: І.М. Дзюба, А.І. Жуковський, М.Г. Железняк та ін.; НАН України, НТШ. Київ: Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2014. Т.14. Режим доступу: https://esu.com.ua/article-4856 (дата перегляду: 30.10.2022).
23. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. 2020. №3 (64). С. 174-184. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32489/2/GEB_2020v64n3_Nahorniak_H-Determination_of_the_174-184.pdf.
24. Отенко І.П., Полтавська Є.О. Управління конкурентними перевагами підприємства: наукове видання. Х.: Вид. ХНЕУ, 2005. 212 с.
25. Погребняк Д.В. Методи діагностики конкурентоспроможності підприємства // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць. 2011. Випуск 32. С. 45-51.
26. Портер М. Стратегія конкуренції: пер. з англ. К.: Основи, 1998. 390 с
27. Расулова А.М. Управління конкурентоспроможністю ресторанів: дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата економічних наук, спеціальність 08.06.01 Економіка, організація і управління підприємствами. К.: КНТЕУ, 2006. 182 с.
28. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с.
29. Тарнавська Н.П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика: монографія. Тернопіль: Економічна думка, 2008. 570 с.
30. Теслюк Н.П. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг // Економіка, фінанси, право. 2005. №11. С. 17-20.
31. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась, О.С. Дуброва, А.В. Вакуленко. К.: КНЕУ, 2008. 520 с.
32. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. для студентів. Харків, 2018. 320 с.
33. Цобер І.Ю. Аналіз підходів до оцінювання конкурентоспроможності підприємств // Актуальні проблеми економіки. 2009. №6(96). С. 151-155.
34. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: навч. посіб. К.: КНЕУ, 1999. С. 66-84.
35. Юрчишина Л.І. Аналіз концептуальних підходів до розуміння природи конкуренції та конкурентоспроможності [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.investplan.com.ua/ pdf/18_2011/11.pdf.
36. Юхименко В. Еволюція концепцій конкуренції: від класичного капіталізму до інноваційно-інформаційної економіки // Вісник КНТЕУ. 2010. №2. С.17-26.
37. Ярошенко С.П. Резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства. Суми: Козацький вал, 1998. 249 с.
38. Яцура В.В., Замроз М.В. Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Збірник наукових праць. 2011. №2. Режим доступу до статті: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vviem/2011_2/18.pdf.
39. Ostrovska Halyna, Tsikh Halyna, Strutynska Iryna, Kinash Iryna, Pietukhova Olha, Golovnya Оlena, Shehynska Natalia. Building an Effective Model of Intelligent Entrepreneurship Development in Digital Economy / Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. Issue 13/6. P. 49-59.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Євгеньєва.doc47 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Євгеньєва.pdf213,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Євгеньєва О.С._робота_готова.pdf«Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)»1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора