Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.advisorSherstiuk, Roman-
dc.contributor.authorЄвгеньєва, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorYevgenieva, Olha-
dc.date.accessioned2023-01-11T10:58:08Z-
dc.date.available2023-01-11T10:58:08Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationЄвгеньєва О. С. «Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)» : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. С. Євгеньєва. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40165-
dc.description.abstractЄвгеньєва О.С. «Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)». Кваліфікаційна робота магістра (104 с., 17 рис., 17 табл., 39 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності закладу готельно-ресторанного бізнесу. У роботі: досліджено поняття конкурентоспроможності як фактора забезпечення розвитку готельно-ресторанного комплексу; вивчено науково-методичні підходи до вибору методів аналізу і оцінки конкурентоспроможності організації; описано методичний підхід до розрахунку комплексного показника конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу; охарактеризовано стан діяльності досліджуваного закладу; оцінено рівень конкурентоспроможності ГРК «Avalon Palace»; визначено інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємницьких структур готельно-ресторанного бізнесу; розроблено та описано концепцію проекту з впровадження нової послуги ГРК «Avalon Palace» з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку; здійснено економічне обґрунтування доцільності запропонованого проекту з відкриття косметологічного кабінету у ГРК «Avalon Palace».uk_UA
dc.description.abstractYevgenieva O. Organizational-economical tools of the enterprise competitiveness increase (Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” as a case study). Master’s thesis (104 p., 17 fig., 17 tabl., 39 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. The master's thesis is devoted to theoretical research and the development of practical recommendations for increasing the competitiveness of the hotel and restaurant business. In this paper, there were: investigated the concept of competitiveness as a factor of ensuring the development of the hotel-restaurant complex; studied the scientific and methodical approaches to the to the selection of methods of analysis and assessment of the organization's competitiveness; described a methodical approach to the calculation of the comprehensive indicator of the competitiveness of the hotel-restaurant complex; described the general economic activity of the studied enterprise; assessed the level of competitiveness of the Hotel-restaurant complex “Avalon Palace”; defined the tools for increasing the competitiveness of entrepreneurial structures of the hotel and restaurant business are; developed and described the concept of the project for the implementation of the new for Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” service in order to increase its competitive position on the market; carried out an economic substantiation of the feasibility of the proposed project to open a cosmetology office at the Hotel-restaurant complex “Avalon Palace”.uk_UA
dc.format.extent1-104-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject241uk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk_UA
dc.subjectуправління,uk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectпроектне рішенняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectproject solutionuk_UA
dc.title«Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)»uk_UA
dc.title.alternativeOrganizational-economical tools of the enterprise competitiveness increase (Hotel-restaurant complex “Avalon Palace” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Євгеньєва Ольга Сергіївна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages104-
dc.subject.udc65.011uk_UA
dc.relation.references1. Адамик В.А. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2012. № 1. С. 69-78.uk_UA
dc.relation.references2. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України,2002. 358 с.uk_UA
dc.relation.references3. Акопій В.В. Організація і технологія надання послуг. К.: «Академія», 2006. 312 с.uk_UA
dc.relation.references4. Василенко В.О. Стратегічне управління. К.: ЦУЛ, 2003. 396 с.uk_UA
dc.relation.references5. Вашків О.П. Методичні аспекти оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства // Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2010. № 2. С. 88-95.uk_UA
dc.relation.references6. Вініченко І.І. Конкуренція: сутність та концепції дослідження [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.in.ua/pdf/10_2015/4.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Власова Н.О. Економіка готельно-ресторанного господарства. Х.: Світ книги, 2016. 389 с.uk_UA
dc.relation.references8. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю // Актуальні проблеми економіки. 2008. № 2. C. 60-66.uk_UA
dc.relation.references9. Грецький Р. Теоретичні підходи до визначення природи та сутності конкуренції // Формування ринкових відносин в Україні. 2015. № 2. С. 35-38.uk_UA
dc.relation.references10. Довбенко В.І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації // Зовнішня торгівля: право та економіка. 2007. № 6(35). С. 29-35.uk_UA
dc.relation.references11. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. К.: Центр начальної літератури, 2006. 384 с.uk_UA
dc.relation.references12. Енциклопедичний словник бізнесмена: менеджмент, маркетинг, інформатика / під заг. ред. М.І. Молдованова. К.: Техніка, 2006. 856 с.uk_UA
dc.relation.references13. Журба І.О., Коляденко Ю.М. Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references14. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11 січня 2001 року, № 2210-III [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.uk_UA
dc.relation.references15. Іванов Ю.Б., Орлов П.А., Іванова О.Ю. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія. Х.: ІНЖЕК, 2008. 352 с.uk_UA
dc.relation.references16. Кобиляцький Л.С. Управління конкурентоспроможністю: навч. посібник. К.: Зовнішня торгівля, 2003. 304 с.uk_UA
dc.relation.references17. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / І.А. Дмитрієв, І.М. Кирчата, О.М. Шершенюк. Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. 340 с.uk_UA
dc.relation.references18. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія / за заг. ред. О. Г. Янкового. Одеса : Атлант, 2013. 470 с.uk_UA
dc.relation.references19. Кузьмін О.Є. Конкурентоспроможність підприємства: планування та діагностика: Монографія. О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, О.П. Романко; за заг. ред. д.е.н., проф. Кузьміна О.Є. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2011. 180 сuk_UA
dc.relation.references20. Літвінова Ю.О. Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах // Управління розвитком. 2012. № 9. С. 35-37.uk_UA
dc.relation.references21. Мельничук Л.С., Хізніченко О.О. Шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств [Електронний ресурс] / Наукові праці. Економіка. 2016. Випуск 263. Том 275. С. 102-105. Режим доступу: file:///C:/Users/Admin/Downloads/107934-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-228773-1-10-20170727.pdf.uk_UA
dc.relation.references22. Мохненко А.С., Різник С.В., Хомляк М.М. Конкуренція // Енциклопедія Сучасної України: енциклопедія [Електронна версія] / ред.: І.М. Дзюба, А.І. Жуковський, М.Г. Железняк та ін.; НАН України, НТШ. Київ: Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2014. Т.14. Режим доступу: https://esu.com.ua/article-4856 (дата перегляду: 30.10.2022).uk_UA
dc.relation.references23. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. 2020. №3 (64). С. 174-184. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32489/2/GEB_2020v64n3_Nahorniak_H-Determination_of_the_174-184.pdf.uk_UA
dc.relation.references24. Отенко І.П., Полтавська Є.О. Управління конкурентними перевагами підприємства: наукове видання. Х.: Вид. ХНЕУ, 2005. 212 с.uk_UA
dc.relation.references25. Погребняк Д.В. Методи діагностики конкурентоспроможності підприємства // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць. 2011. Випуск 32. С. 45-51.uk_UA
dc.relation.references26. Портер М. Стратегія конкуренції: пер. з англ. К.: Основи, 1998. 390 сuk_UA
dc.relation.references27. Расулова А.М. Управління конкурентоспроможністю ресторанів: дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата економічних наук, спеціальність 08.06.01 Економіка, організація і управління підприємствами. К.: КНТЕУ, 2006. 182 с.uk_UA
dc.relation.references28. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с.uk_UA
dc.relation.references29. Тарнавська Н.П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика: монографія. Тернопіль: Економічна думка, 2008. 570 с.uk_UA
dc.relation.references30. Теслюк Н.П. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг // Економіка, фінанси, право. 2005. №11. С. 17-20.uk_UA
dc.relation.references31. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась, О.С. Дуброва, А.В. Вакуленко. К.: КНЕУ, 2008. 520 с.uk_UA
dc.relation.references32. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. для студентів. Харків, 2018. 320 с.uk_UA
dc.relation.references33. Цобер І.Ю. Аналіз підходів до оцінювання конкурентоспроможності підприємств // Актуальні проблеми економіки. 2009. №6(96). С. 151-155.uk_UA
dc.relation.references34. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: навч. посіб. К.: КНЕУ, 1999. С. 66-84.uk_UA
dc.relation.references35. Юрчишина Л.І. Аналіз концептуальних підходів до розуміння природи конкуренції та конкурентоспроможності [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.investplan.com.ua/ pdf/18_2011/11.pdf.uk_UA
dc.relation.references36. Юхименко В. Еволюція концепцій конкуренції: від класичного капіталізму до інноваційно-інформаційної економіки // Вісник КНТЕУ. 2010. №2. С.17-26.uk_UA
dc.relation.references37. Ярошенко С.П. Резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства. Суми: Козацький вал, 1998. 249 с.uk_UA
dc.relation.references38. Яцура В.В., Замроз М.В. Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Збірник наукових праць. 2011. №2. Режим доступу до статті: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vviem/2011_2/18.pdf.uk_UA
dc.relation.references39. Ostrovska Halyna, Tsikh Halyna, Strutynska Iryna, Kinash Iryna, Pietukhova Olha, Golovnya Оlena, Shehynska Natalia. Building an Effective Model of Intelligent Entrepreneurship Development in Digital Economy / Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. Issue 13/6. P. 49-59.uk_UA
dc.citation.spage1-
dc.citation.epage104-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Євгеньєва.doc47 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Євгеньєва.pdf213,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Євгеньєва О.С._робота_готова.pdf«Організаційно-економічні інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ГРК «Avalon Palace»)»1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора