Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106

ชื่อเรื่อง: Спонсорство як інструмент просування
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Sponsorship as a promotional tool
ผู้แต่ง: Новік, Я.
Novik, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Новік Я. Спонсорство як інструмент просування / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 46–47. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description (International): Novik Y. (2022) Sponsorstvo yak instrument prosuvannia [Sponsorship as a promotional tool]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Conference/Event: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
วันที่เผยแพร่: 6-ธัน-2022
Date of entry: 9-มกร-2023
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 46-47
Start page: 46
End page: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References (Ukraine): 1. Брендинг та спонсорство. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-маркетинг. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References (International): 1. Brendinh ta sponsorstvo. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-marketinh. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
III_MNPK_2022_Novik_Y-Sponsorship_as_a_promotional_46-47.pdf990,15 kBAdobe PDFดู/เปิด
III_MNPK_2022_Novik_Y-Sponsorship_as_a_promotional_46-47.djvu29,6 kBDjVuดู/เปิด
III_MNPK_2022_Novik_Y-Sponsorship_as_a_promotional_46-47__COVER.png1,09 MBimage/pngดู/เปิด


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.