Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106

Tytuł: Спонсорство як інструмент просування
Inne tytuły: Sponsorship as a promotional tool
Authors: Новік, Я.
Novik, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Новік Я. Спонсорство як інструмент просування / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 46–47. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description (International): Novik Y. (2022) Sponsorstvo yak instrument prosuvannia [Sponsorship as a promotional tool]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data wydania: 6-gru-2022
Date of entry: 9-sty-2023
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Promotor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 46-47
Główna strona: 46
Strona końcowa: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Брендинг та спонсорство. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-маркетинг. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References: 1. Brendinh ta sponsorstvo. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-marketinh. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi