Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна
dc.contributor.advisorZiailyk, M.
dc.contributor.authorНовік, Я.
dc.contributor.authorNovik, Y.
dc.coverage.temporal6-7 грудня 2022 року
dc.coverage.temporal6-7 December 2022
dc.date.accessioned2023-01-09T07:44:57Z-
dc.date.available2023-01-09T07:44:57Z-
dc.date.created2022-12-06
dc.date.issued2022-12-06
dc.identifier.citationНовік Я. Спонсорство як інструмент просування / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 46–47. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106-
dc.format.extent46-47
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
dc.relation.urihttps://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
dc.relation.urihttps://dali.te.ua/bloh/82-event.html
dc.titleСпонсорство як інструмент просування
dc.title.alternativeSponsorship as a promotional tool
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Брендинг та спонсорство. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
dc.relation.references2. Event-маркетинг. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
dc.relation.referencesen1. Brendinh ta sponsorstvo. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
dc.relation.referencesen2. Event-marketinh. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
dc.identifier.citationenNovik Y. (2022) Sponsorstvo yak instrument prosuvannia [Sponsorship as a promotional tool]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 46-47 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage46
dc.citation.epage47
dc.citation.conferenceⅢ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.