Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106

Título : Спонсорство як інструмент просування
Otros títulos : Sponsorship as a promotional tool
Autor : Новік, Я.
Novik, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Новік Я. Спонсорство як інструмент просування / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 46–47. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description (International): Novik Y. (2022) Sponsorstvo yak instrument prosuvannia [Sponsorship as a promotional tool]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Conference/Event: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Fecha de publicación : 6-dic-2022
Date of entry: 9-ene-2023
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 46-47
Start page: 46
End page: 47
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References (Ukraine): 1. Брендинг та спонсорство. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-маркетинг. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References (International): 1. Brendinh ta sponsorstvo. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-marketinh. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.