Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106

Назва: Спонсорство як інструмент просування
Інші назви: Sponsorship as a promotional tool
Автори: Новік, Я.
Novik, Y.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Новік Я. Спонсорство як інструмент просування / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 46–47. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description: Novik Y. (2022) Sponsorstvo yak instrument prosuvannia [Sponsorship as a promotional tool]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Конференція/захід: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 6-гру-2022
Дата внесення: 9-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 46-47
Початкова сторінка: 46
Кінцева сторінка: 47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40106
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Перелік літератури: 1. Брендинг та спонсорство. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-маркетинг. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
References: 1. Brendinh ta sponsorstvo. URL: https://pidru4niki.com/1044032041773/marketing/brending
2. Event-marketinh. URL: https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.